آزمایشگاه جدید آویاژن در تنسی

آزمایشگاه جدید آویاژن در تنسی
شرکت آویاژن همچنان به تعهدات خود برای بهبود سلامت طیور، رفاه و امنیت زیستی آن ها عمل می کند و با بازگشایی آزمایشگاه دامپزشکی جدید در شهر کراسویل در ایالت تنسی آمریکا پایبندی به تعهدات خود را نشان داده است.
آزمایش ها و معاینات در این آزمایشگاه جدید از ماه آوریل آغاز می شود و جشن بازگشایی آن نیز در 19 ژوئن برگزار شد. آزمایشگاه جدید بیش از 4,170 متر مربع مساحت خود را به آزمایش ها و تشخیص های کاملا تخصصی از جمله تست الیزا (enzyme-linked immunosorbent assay)، تشخیص مولکولی و آزمایش ایزولاسیون ویروس اختصاص داده است.  سایر کارهای معمولی این آزمایشگاه شامل باکتری شناسی، سرولوژی، تحقیق ژنومی و آزمایشات پاتولوژیک می شود.
آزمایشگاه شهر کراسویل به مرغداری ها خدمات ارائه می دهد
این آزمایشگاه جدید جایگزین آزمایشگاه کوچکتری می شود که از سال 1994 در شهر کراسویل وجود دارد. این آزمایشگاه به نیازهای معاینه طیور آویاژن پاسخ می دهد. گسترش این آزمایشگاه به افزایش تقاضاها برای نژاد آویاژن در سراسر جهان پاسخ می دهد.
این آزمایشگاه در آغاز کار 28 کارمند بسیار ماهر خواهد داشت که شامل دامپزشکان، میکروبیولوژیست ها و تکنسین ها می شود.
آزمایشگاه به نیازهای سلامتی داخلی و بین المللی پاسخ می دهد
آزمایشگاه کراسویل با تمامی استانداردهای کیفیتی وزارت کشاورزی آمریکا، استاندارد طرح بهبود مرغ آمریکا و همچنین سازمان استانداردهای بین المللی (ISO) 9001:2008 مطابقت دارد. مجوز استاندارد طرح بهبود مرغ آمریکا برای روند رسمی آزمایش سلامت مورد نیاز است تا تضمین نماید که واحدهای پرورش و جوجه کشی می توانند در آمریکا فروخته شوند و به کشورهای دیگر صادر شوند.
کیت مک کی (Keith McCay) مدیرمسئول نژادها و اجداد آویاژن اظهار داشت: «آزمایشگاه کراسویل تجهیزات مدرنی در اختیار دارد. در کنار توانایی های پیشرفته این آزمایشگاه، خدمات معاینه ای را ارائه می کند که گله ها را در برابر پاتوژن ها حفظ می کند.»
دکتر اریک جنسن (Dr. Eric Jensen)، نایب رئیس خدمات دامپزشکی آویاژن آمریکای شمالی، گفت: «آویاژن به سلامت، رفاه و کیفیت جوجه های پرورشی توجه می کند. از آن جایی که ما هم در داخل و هم به طور جهانی کسب و کارمان را گسترش دادیم، این آزمایشگاه جدید به ما کمک می کند تا بازار پرورش اجدادمان را حفظ کنیم. بالا نگه داشتن استاندارد امنیت زیستی مهم ترین اولویت آویاژن بوده است.»



 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com