آزمایش های مدرن بارداری گاو

آزمایش های مدرن بارداری گاو
این هفته، روزنامه الکترونیکی Drovers Cow-Calf در مورد روش های آزمایش جدیدی در بارداری گاو گزارش تهیه کرده است که می تواند به گله داران در ذخیره پول کمک کند. این گزارش یادآور شده است که تکنولوژی های جدید با آزمایش خون ساده متوجه وجود گلیکوپروتئین های مرتبط با بارداری (PAGs) می شوند و دو کمپانی این آزمایش ها را ارائه می دهند. یک کمپانی دیگر به نام IDEXX Laboratories نیز آزمایش را ارائه می دهد.
کمپانی IDEXX آزمایشی موسوم به آزمایش عینی و سریع بارداری گاو را در ماه ژوئن سال گذشته (سال 2016) آغاز کرد. این آزمایش گاوهایی را که باردار هستند را بر اساس گلیکوپروتئین های مرتبط با بارداری تشخیص می دهد؛ 28 روز بعد از جفتگیری این گاوها را قابل تشخیص هستند، به این ترتیب بر بازده تولید و سوددهی تاثیر مثبت می گذارند.
اولیویر تی بوکورست (Oliver te Boekhorst) سخنگو و مدیر کل شرکت IDEXX اظهار داشت: «دامپزشکان متخصص گاو می توانند از این تست در فارم خود به عنوان متمم معاینه دستی و سونوگرافی استفاده کنند.»
آزمایش عینی و سریع بارداری گاو به متخصصان گاو این امکان را می دهد تا در فارم یا خانه تمامی آزمایش های مبتنی بر خون را در 21 دقیقه بدون نیاز به وسایل آزمایشگاهی انجام دهند. نتایج واقعی این آزمایش 28 روز بعد از جفت گیری مشخص می شود.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com