آخرین گزارش از بیستمین نمایشگاه دام و طیور تهران 1400

آخرین گزارش از بیستمین نمایشگاه دام و طیور تهران 1400
تصویر:بیستمین دوره نمایشگاه بین المللی دام، طیورو صنایع وابسته - تهران - 1400
بیستمین دوره نمایشگاه بین المللی دام، طیورو صنایع وابسته از تاریخ 18 لغایت 21 مهرماه 1400 به مدت چهار روز از ساعت 9 صبح الی 5 عصردر محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، توسط شرکت میلاد مبتکر شرق برپامیگردد.
 در این دوره ، حضور فعال بیش از 200 شرکت پویا و فعال صعنت دام و طیور نماینگرعزم راسخ شرکتها جهت زنده نگاه داشتن این صنعت میباشد . 
با توجه به نقش ارزنده و مهم نمایشگاههای بین المللی در تبادل اطلاعات فنی بازرگانی و آشنائی صاحبان صنایع و پژوهشگران و دست اندرکاران با آخرین دستاوردهای صنعتی و فن آوری روز جهان و همچنین بمنظور معرفی توان تولید و صادرات ایران، نمایشگاه بین المللی دام,طیور و صنایع وابسته  معروف به ایران پلکس هر سال در تهران برگزار می گردد. در راستای هر چه تخصصی تر شدن فضای برگزاری نمایشگاه و بهره گیری و استفاده هرچه بیشتر مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان، این رویداد تجاری در سه بخش تخصصی «دارویی»، «خوراک » و «تجهیزات» با حضور شرکت کنندگان داخلی و خارجی ترتیب داده شده است. 

مراسم افتتاحیه این نمایشگاه در ساعت 10 صبح روز یکشنبه18 مهرماه  سالجاری درمحوطه فضای باز سالن های غرب در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران منعقد میگردد.
 
نظرات شما
  •  

    احمد گفت : ۰۰/۰۷/۱۴

    نمایشگاه خوبی هست من هرسال بازدید میکنم

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com