آخرین تحولات بازار مرغ و گوشت

آخرین تحولات بازار مرغ و گوشت
در آستانه اربعین حسینی، بازار محصولات پروتئینی با ثبات نسبی به کار خود ادامه می‌دهد و کمبودی در زمینه عرضه محصولات مورد نیاز مردم، وجود ندارد.
در آستانه اربعین حسینی، ثبات نسبی بر بازار محصولات پروتئینی حاکم است و قیمت‌ها تغییر چندانی نسبت به روزهای گذشته نداشته است. در همین راستا، قیمت گوشت گوسفندی که چندماه با نوسانات زیادی همراه بود و افزایش چشمگیری پیدا کرد، طی هفته‌های اخیر به ثبات رسیده است.
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی در همین زمینه، گفت: مدتی است که قیمت این نوع گوشت در بازار به ثبات رسیده و درحال حاضر قیمت هرکیلوگرم شقه بدون دنبه عرضه به مغازه‌دار بین ۳۱ تا ۳۲ هزار تومان و عرضه به مشتری بین ۳۵ تا ۳۶ هزارتومان است.
علی اصغر ملکی با بیان اینکه عرضه دام مناسب است، اظهارداشت: با هیچ کمبودی در این زمینه مواجه نیستیم.
وی درباره احتمال کاهش قیمت بعد از اربعین نیز افزود: احتمال این امر در هفته جاری کم است چرا که با بازگشت زائران از کربلا، ذبح دام نیز افزایش پیدا می‌کند، اما با گذشت این ایام و کاهش تقاضا، شرایط کم کم به حالت عادی خود بر می‌گردد.
همچنین رئیس اتحادیه پرنده و ماهی از افزایش جزئی قیمت مرغ نسبت به روزهای گذشته خبر داد و اظهارداشت: درحال حاضر قیمت مرغ زنده ۴۳۰۰ تومان، مرغ آماده طبخ در عمده فروشی درب کشتارگاه  (نقدی) ۶۱۰۰ تومان، توزیع درب واحدهای صنفی (نقدی) ۶۲۵۰ تومان و فروش درب واحدهای صنفی ۶۸۵۰ تومان است.
مهدی یوسف‌خانی با اشاره به اینکه نرخ هرکیلوگرم ران مرغ با کمر ۵۸۵۰ تومان و ران مرغ بدون کمر برابر با قیمت مرغ و ۶۸۵۰ تومان است، گفت: نرخ هرکیلوگرم سینه بدون کتف ۱۲۵۰۰ تومان، سینه با کتف ۱۱۵۰۰ تومان و بال  و کتف ۷۰۰۰ تومان است.
 
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com