آتش نگرانی در مرغداری‌ها با تحویل سوخت خاموش می‌شود

آتش نگرانی در مرغداری‌ها با تحویل سوخت خاموش می‌شود
نماینده مردم بروجرد در مجلس نهم با اشاره به نگرانی مرغداران از عدم تحویل یکباره سوخت و احتمال تلف شدن جوجه‌ها با توجه به سرمای زودرس درمنطقه، گفت: مرغداران خواستار تحویل یکباره سهمیه سوخت مرغداری‌ها هستند.
بهرام بیرانوند با اشاره به اجرای قانون هدفمند‌کردن یارانه‌ها و تأثیر آن در سهم سوخت مرغداری‌ها گفت: با توجه به فصل سرما و جوجه‌ریزی در مرغداری ها در سطح بسیار وسیع، انتظار داریم مسئولان نسبت به تأمین سوخت مورد نیاز اقدام کنند.
نماینده مردم بروجرد در مجلس نهم با اشاره به بروز سرمای زود هنگام در این منطقه، افزود: با وجود سرمای شدید هوا ذخیره سوخت مرغداری‌ها امسال کم بوده است و همین امر موجب نگرانی مرغداران منطقه بروجرد شده است.
وی با اشاره به مذاکراتی که با مسئولان سازمان جهاد کشاوزی استان داشته است، گفت:آنها نیزاعلام کردند سهمیه سوخت داده شده نسبت به سال قبل کمتر بوده است .
عضو کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی مجلس نهم با تأکید بر این‌که مسئولان باید پیش از بروز بحران به فکر چاره باشند، ادامه داد: با توجه به این‌که در بازارآزاد سوخت وجود ندارد و ذخیره سوخت موجود برای مرغداری‌ها نیز کم است این مسئله در کمیسیون کشاورزی نیز مطرح شده است.
وی با بیان این‌که بهتر است در کشور سهمیه سوخت متناسب با فصل به مرغداری‌ها در سراسر کشور توزیع شود، گفت: با توجه به قیمت مرغ و کشش بازار جوجه‌ریزی درسطح بالایی انجام گرفته است.
بیرانوند با تأکید بر جلوگیری از متضرر شدن مرغداری‌ها گفت: جوجه ریزی‌ها با توجه به کشش بازار صورت گرفته لذا با توجه به فصل سرما سوخت به میزان کافی در دسترس مرغداری ها قرار گیرد تا جوجه‌ها از بین نروند.
وی با بیان این‌که وزارت نفت باید هر چه سریعتر نسبت به پرداخت سهمیه سوخت مرغداری‌ها عجله کند، گفت: سال گذشته سهمیه مرغداری‌ها یکباره به آنها تحویل داده شد اما امسال در چندین مرحله پرداخت شده است.
نماینده مردم بروجرد در مجلس نهم ادامه داد: به همین دلیل صاحبان مرغداری‌ها نسبت به این مسئله که مبادا همزمان با سرد شدن هوا سهمیه سوخت به آنها دیرتحویل داده شود اظهار نگرانی کرده‌اند.
عضو کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی مجلس نهم تأکید کرد: باید به دلهره مرغداری‌ها با تحویل یکباره سهمیه سوختشان پایان دارد. تولید مرغ فعالیت اقتصادی استراتژیک است و نیاز به برنامه‌ریزی دارد.

 
نظرات شما
  •  

    محمد رضا خدایی (زرین) گفت : ۹۱/۰۸/۲۹

    نماینده محترم واقعا به حق واز درد مرغداران سخن به میان آورده اید ولی متاسفانه مجریان اداره جهاد وکشاورزی یا از نحو ه مدیریت فارم خبری را ندارند یا چه .خدا عالم است! مرغدار آیا انقدر وقت دارد که هر لحظه ودر هر زمان به اداره مربوطه رفته وثبت نام بکند وانهم روزی سایت خاموش است وروز دیگر مسئول مربوطه نیست واگر کسی هم باشد رمز عبور دست مسئولی است که در ادره حضور نداردوبالاخره بعد از جهاد کشاورزی شرکت نفت ایراد هایی ناخود آگاه می گیرند که در آخر مرغدار بیچاره مجبورا روی به خرید گازوئیل با نرخ 350تومانی می اورد واگر هم مرغدار خواست مرغ خود را با هزاران بدبختی تولید کرده به فروش برساند نر خ گذاران معلوم نیست در مواقع سختی کجا بودند ظاهر خواهند شد خداوندا هر کس که در راه خدمت به این کشور پهناور واسلامی قدم بر می دارد استوار بفرما وهر کس که خواسته یا ناخواسته در جهت روبه جلو میهنمان سنگ می اندازند هدایت بفرما .آمین یا رب العالمین.

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com