600 تن مرغ منجمد در بازار استان مرکزی توزیع شد

600 تن مرغ منجمد در بازار استان مرکزی توزیع شد

مهر- معاون توسعه داخلی بازرگانی استان مرکزی گفت: به منظور کاهش قیمت و تنظیم بازار از سوی سازمان بازرگانی استان مرکزی در مرحله نخست 600 تن مرغ منجمد در سطح شرکتهای زنجیره ‌ای عرضه می ‌شود.
به گزارش خبرنگار مهر ، عزیز الله صدیقی در جمع خبرنگاران در اراک افزود: تاکنون 160 تن مرغ منجمد به منظور تعدیل و تنظیم بازار مرغ در سطح فروشگاه ‌ها و واحدهای صنفی عرضه و توزیع شده است.
وی افزود: تا زمانی که قیمت مرغ در سطح بازار تنظیم نشود، توزیع مرغ منجمد در سطح استان ادامه خواهد داشت.
صدیقی تصریح کرد: در شهرهای اراک و دلیجان به علت وجود انبارها و سردخانه ‌های ذخیره شرکت پشتیبانی امور دام مرغ منجمد با قیمت هر کیلویی دو هزار و 200 تومان عرضه می‌شود.
معاون توسعه داخلی سازمان بازرگانی استان مرکزی اضافه کرد: در سایر شهرهای استان با احتساب هزینه حمل مرغ، با قیمت هر کیلو دو هزار و 250 تومان توزیع می‌ شود.
صدیقی قیمت هر کیلوگرم مرغ در حال حاضر در سطح بازارهای استان را کیلویی دو هزار و 700 تومان اعلام کرد و متذکر شد: قیمت مرغ معمولا از درب کشتارگاه مجموعا 13 درصد افزایش می یابد که 10 درصد توسط خرده فروش و سه درصد توسط عمده فروش است.
وی با تاکید بر اینکه قبل از توزیع مرغ منجمد مرغ کیلویی دو هزار و 750 تومان در سطح بازار عرضه و توزیع می ‌شد، اظهار داشت: با توزیع گسترده مرغ منجمد، در سطح واحدهای صنفی فروشگاه‌ های زنجیره ‌ای و تعاونی ‌های مصرف پیش‌ بینی می‌شود، قیمت مرغ گرم تا سقف دو هزار و 500 تومان کاهش یابد.
معاون توسعه داخلی سازمان بازرگانی استان مرکزی همچنین از توزیع گوشت گوساله منجمد حداکثر با قیمت شش هزار و 500 تومان از فردا در شبکه توزیع خبر داد و خاطرنشان کرد: پیش‌ بینی می ‌شود با توزیع گوشت گوساله منجمد قیمت گوشت گرم حداقل 500 تومان در هر کیلوگرم کاهش پیدا کند

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com