6 واحد مرغداری در اشنویه به بهره برداری می رسد

6 واحد مرغداری در اشنویه به بهره برداری می رسد
جمال امین عشایری در آیین افتتاح دو واحد مرغداری گوشتی در اشنویه افزود: وسالانه بیش از 805 هزار تن گوشت مرغ دراین شهرستان تولید می شود که برای افزایش ظرفیت میزان تولید شش واحد دیگر هم تاپایان سال 91 به بهره برداری می رسند.
وی با اشاره به افتتاح دو واحد مرغداری گوشتی به مناسبت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: این طرحها شامل واحد مرغداری گوشتی در روستاهای علی آباد و بیزن آباد با ظرفیت هر کدام 20 هزار قطعه بوده که با افتتاح این دو واحد 350 هزار قطعه به ظرفیت مرغداریهای اشنویه افزوده شد.
محمدعلی حسین زاده، فرماندار اشنویه نیز در این مراسم اظهار داشت: صیانت از دستاوردهای ارزشمند نظام اسلامی وظیفه همگانی است و این افتخارات در عرصه های مختلف باید به نسل کنونی و آینده انتقال یابد.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دوران گذر و تثبیت خود را طی می کند، گفت: توسعه و استمرار نظام در سایه پیروی از ولایت مطلقه فقیه، بصیرت و صبر و پایداری مردم در مقابل توطئه ها و تحریم ها است
همچنین در حاشیه بهره برداری از این دو طرح خانه بهداشت و دهیاری روستای گند ملا عیسی وهمچنین دهیاری روستای هق که با اعتبار 10 میلیارد ریال احداث شده بودند افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com