5 مهرماه؛ زمان حضور حجتی در کمیسیون کشاورزی مجلس

5 مهرماه؛ زمان حضور حجتی در کمیسیون کشاورزی مجلس
 عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، از دعوت کمیسیون متبوعش از حجتی برای حضور در نشست هفته آتی این کمیسیون جهت بررسی مشکلات کشاورزان و رفع مشکلات حوزه تولید خبر داد.
محمدتقی توکلی با اشاره به دعوت کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس از وزیرجهاد کشاورزی برای حضور در نشست این کمیسیون،گفت: برای بررسی مشکلات حوزه کشاورزی و همفکری برای رفع آن ها خواهان حضور حجتی در این کمیسیون هستیم.
نماینده مردم الیگودرز درمجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه یک شنبه هفته آینده (5 مهرماه) وزیرجهاد کشاورزی برای استماع دغدغه های نمایندگان درخصوص مشکلات کشاورزی حوزه های انتخابیه میهمان کمیسیون کشاورزی مجلس است،افزود: بررسی میزان نرخ خرید تضمینی محصولات کشاورزی، نحوه پرداخت مطالبات کشاورزان و همچنین چگونگی حمایت از تولیدکنندگان محور نشست حجتی با نمایندگان کمیسیون کشاورزی خواهد بود.
وی ادامه داد:حضور حجتی در کمیسیون کشاورزی مجلس به تدوین راهکاری برای رفع موانع تولید و سیاست گذاری برای بهبود شیوه های تولید پیگیری خواهد شد.
عضوهیات رئیسه کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، یادآورشد: چگونگی جلوگیری از واردات محصولات کشاورزی در راستای حمایت از تولیدملی ازدیگر مسائل مورد بحث در کمیسیون کشاورزی با حضور "حجتی" است.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com