45 واحد مرغداری در مهاباد فعال است

45 واحد مرغداری در مهاباد فعال است
مدیرجهاد کشاورزی مهاباد گفت: 45 واحد مرغداری گوشتی در مناطق مختلف مهاباد فعال است.
محمد دمکری در جلسه‌ای با حضور مسئولان این شهرستان که در محل سالن اجتماعات جهاد کشاورزی در مهاباد تشکیل شد، اظهار داشت: در ماه جاری یک واحد پرورش مرغ گوشتی در این شهرستان به مرحله بهره‌برداری رسید که با افتتاح آن تعداد واحدهای تولیدی مرغ گوشتی به 45 واحد رسید.
وی افزود: این واحد تولیدی ظرفیت تولید سالانه بیش از 20 هزار قطعه را دارد لذا با فعالیت مداوم تولید‌کنندگان مرغ گوشتی میزان تولید گوشت سفید در این شهرستان به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد.
این مسئول خاطرنشان کرد: در ماه جاری با حضور مسئولان این شهرستان چهار طرح تولیدی در زمینه کشاورزی و مرغ گوشتی به مرحله بهره‌برداری رسید که در مجموع برای این طرح‌ها اعتباری به میزان 8 میلیارد ریال هزینه شده است.
دمکری در ادامه سخنان خود با بیان اینکه طرح‌های مذکور در مناطق روستایی این شهرستان به مرحله بهره‌برداری رسیده است، یادآور شد: در این شهرستان مانند سایر مناطق آذربایجان غربی در زمینه صنعت کشاورزی، دام و طیور ظرفیت‌های زیادی برای فعالیت و تولید وجود دارد لذا باید برای به کارگیری این ذخایر طبیعی سیاست‌گذاری شود.
این مسئول بیان داشت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید در راستای رشد کشاورزی این شهرستان اعتبار لازم را تخصیص دهند تا به‌این ترتیب نسبت به تامین نیروی انسانی مورد نیاز و فراهم کردن امکانات روز اقدام شود چرا که در صورت تجهیز واحدهای تولیدی به تجهیزات روز نه‌تنها میزان بهره‌وری افزایش میباید بلکه در منابع نیزبه اندازه زیادی صرفه‌جویی می‌شود.
مدیرجهاد کشاورزی مهاباد به نام‌گذاری سال جاری با عنوان جهاد اقتصادی اشاره کرد و بیان داشت: برای تحقق منویات مقام معظم رهبری باید مسئولان دستگاه‌های اجرایی با هم‌فکری نیروهای جوان و خلاق نسبت به برنامه‌ریزی اقدام کنند.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com