40 درصد از واحدهای تولید مرغ استان اصفهان تعطیل شد

40 درصد از واحدهای تولید مرغ استان اصفهان تعطیل شد
رئیس اتحادیه مرغ گوشتی اصفهان گفت: در حال حاضر تنها 60 درصد از واحدهای تولید مرغ گوشتی استان اصفهان فعال است و 40 درصد از این واحدهای تولیدی طی سه ماه گذشته تعطیل شده‌اند.
بهزاد پاکزاد، با اشاره به عدم تعادل عرضه و تقاضا در بازار مرغ گوشتی اظهار داشت: متاسفانه با توجه به افزایش قیمت مرغ در اصفهان مردم قدرت خرید ندارند و این موضوع ناهماهنگی عرضه و تقاضای این کالا را در بازار دچار مشکل کرده است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر قیمت یک کیلو مرغ زنده چهار هزار و 600 تومان است، ادامه داد: متاسفانه با توجه به افزایش روز افزون قیمت‌ دان مرغ، سوخت و واکسیناسیون قیمت مرغ نیز رو به افزایش است.
رئیس اتحادیه مرغ گوشتی استان اصفهان با اشاره به عدم پرداخت یارانه به تولیدکنندگان مرغ گوشتی اصفهان بیان داشت: بیش از هفت ماه است که قرار است یارانه دولتی را به مرغداران استان پرداخت کنند که متاسفانه هنوز اقدامی در این راستا انجام نشده است.
وی با اشاره به آخرین اظهارات رئیس جمهور در خصوص پرداخت یارانه به مرغداران نیز گفت: دولت جدید علی رغم تمام تلاشی که برای بهبود وضعیت تولید در کشور انجام می‌دهند اعلام داشت که فعلاً خزانه کشور خالی است و نمی‌توانند یارانه را به مرغداران پرداخت کنند.
پاکزاد به کاهش تولید مرغ گوشتی در استان اصفهان طی چند ماه گذشته اشاره کرد و گفت: با توجه به وضع اقتصاد موجود و عدم ارائه کمک‌های دولتی به تولیدکنندگان تنها 60 درصد از ظرفیت تولید مرغ گوشتی استان فعال است و 40 درصد از این واحدهای تولید به دلیل عدم توانایی مالی قادر به ادامه فعالیت نیستند.
وی ادامه داد: کاهش تولید در استان همچنان ادامه خواهد داشت و بیشترین آثار آن در آبان ‌ماه مشاهده خواهد شد.
 
نظرات شما
  •  

    aria گفت : ۹۲/۰۸/۰۳

    همه کشور مرغداریها تطیل خواهد شد. با این قیمت گذاری . اقا مگه شما به ما چه نهاده ارزونی میدهید که روی محصول ما قیمت ارزون میگذارید. این درست به مفهوم دست بردن در جیب مرغدار بدبخت است . که مثل خودم خانه اش را روی مرغداری گذاشته

    پاسخ...
  •  

    فرید گفت : ۹۲/۰۸/۰۴

    با درود ..... جناب پاکزاد ما مرغداران میتوانیم با یک هماهنگی کشوری در سطح اتحادیه هاوانها نیز به تعاونیهای زیر مجموعه شهرستانهاابلاغ کنند تنها دو روز مرغ وتخم مرغ رااز مرغداری خارج نکنند تا قیمتها متعادل شود چرادولت یک شبه قیمتها راافزایش بده واز جیب ماکه همه سرمایه مان رادرخط تولیدنهاده ایم برداشت میکند وتولید کننده رابه ورطه نابودی کشانده است تابه کی بنشینیم ونظاره گر چپاول وتاراج موجودیت خود توسط رانت خواران (!) باشیم......

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com