34 تن مرغ و گوشت یارانه‌ای در سفره فریدونکناری‌ها

34 تن مرغ و گوشت یارانه‌ای در سفره فریدونکناری‌ها

فارس - علیرضا غلامی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 34 تن مرغ و گوشت گوساله به صورت یارانه‌ای و حواله‌ای به مراکز مختلف معرفی و در میان شهروندان فریدونکناری توزیع شده است.
وی بیان داشت: توزیع مرغ و گوشت یارانه‌ای در شهرستان فریدونکنار از هفته گذشته آغاز شده است.
وی افزود: توزیع مرغ و گوشت یارانه‌ای در تمامی نقاط پرتردد و پرجمعیت شهرستان و در 9 مرکز توزیع مواد غذایی و پروتئینی برای شهروندان فریدونکناری و مسافران و گردشگران انجام شده است.
وی با بیان اینکه این کار در آستانه حلول ماه مبارک رمضان بسیار حایز اهمیت تلقی می‌شد، بیان داشت: نخستین و مهم‌ترین هدف از توزیع مواد غذایی یارانه‌ای پیش از ماه مبارک رمضان و به ویژه مرغ و گوشت که از مواد پروتئینی سفره‌های ایرانی محسوب می‌شود، تنظیم بازار فروش و کاهش قیمت‌های فعلی است.
رئیس جهاد کشاورزی فریدونکنار تصریح کرد: قیمت مرغ در حال حاضر در بازار شهرستان 2 هزار و 800 تومان است و این مبلغ در طرح توزیع یارانه‌ای به 2 هزار و 50 تومان رسیده است.
وی افزود: گوشت در بازار فعلی فریدونکنار با مبلغ 8 هزار و 800 تومان به فروش می‌رسد و این در حالی‌ست که در طرح توزیع گوشت یارانه‌ای این مبلغ به عدد 5 هزار و 100 تومان کاهش یافته است.
رئیس جهاد کشاورزی فریدونکنار استقبال اقشار مختلف مردم را در این راستا بسیار مطلوب توصیف کرد و یادآور شد: کالاها و موادهای غذایی دیگر از جمله نخود، لوبیا، برنج و روغن از سوی ادارات بازرگانی و کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فریدونکنار توزیع شده است.

 
کلمات کلیدی گوشت مرغ یارانه گوشت
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com