30 تن مرغ منجد یارانه‌ای به دهاقان اختصاص یافت

30 تن مرغ منجد یارانه‌ای به دهاقان اختصاص یافت

اسفندیار مرادی در گفتگو با خبرنگار فارس در دهاقان اظهار داشت: اداره بازرگانی با توجه به حرکت و تحقق دولت دهم در تنظیم بازار شب عید در سراسر کشور برای شهرستان دهاقان نیز 40 تن پرتقال تامسون و 10 تن سیب درختی و 30 تن مرغ منجمد (هر کیلو 2 هزار و 250 تومان) اختصاص داد که با نرخ مصوب در سطح شهرستان بین مصرف کنندگان با نظارت اداره بازرگانی توزیع می‌شود.
وی افزود: علاوه بر این ارزاق کالاهایی چون برنج (از نوع تایلندی هر کیلو 600 تومان و برنج سفید هر کیلو 700 تومان)، قند (هر کیلو 800 تومان) و روغن (قوطی‌های 900 گرمی یک‌هزار و 150 تومان) نیز سهمیه شهرستان تعیین شده و بین مردم شهرستان با نرخ مصوب توزیع می‌شود.
رئیس اداره بازرگانی دهاقان تصریح کرد: در مورد نظارت بر فروش واحدی صنفی شهرستان با توجه به روزهای پایانی سال از تمام واحدهای صنفی به ویژه پوشاک، کیف و کفش، خواروبار و میوه فروشی که در اولویت قرار دارند بازرسی کامل صورت می‌گیرد و با متخلفان برخورد می‌شود.
وی با اشاره به وجود 50 اتحادیه صنفی در شهرستان دهاقان، بیان داشت: از بازرسی‌های انجام شده از ابتدای امسال تعداد معدودی تخلف صنفی داشتیم و از آغاز طرح بازرسی از اول اسفندماه تاکنون چند پرونده تخلف و گران فروشی و درج نکردن قیمت داشتیم.
مرادی ادامه داد: در مورد تحقق اهداف کنترل بازار و نظارت کافی در شهرستان و سراسر کشور تلفن 124 در اختیار مردم قرار دارد و مردم در صورت مشاهده تخلف باید به این اداره اطلاع دهند تا بازرسان اداره بازرگانی و اصناف برای رسیدگی به مسئله وارد عمل شوند.
وی با اشاره به کار بازرسان در سطح شهرستان، اظهار داشت: در طرح شهرستان چهار بازرس در دو شیفت کاری روزانه کار بازرسی به واحدهای صنفی را به صورت تمام وقت انجام می‌دهند.
 

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com