27 روز از فروردین سال آینده شیر یارانه‌ای توزیع می‌شود

27 روز از فروردین سال آینده شیر یارانه‌ای توزیع می‌شود

محمود صلاحی در حاشیه جلسه ستاد ارتقای بهره‌وری و اصلاح الگوی مصرف در گفتگو با خبرنگار فارس در مشهد با بیان اینکه 27 روز از فروردین ماه سال 1389 شیر یارانه‌ای توزیع می‌شود، اظهار داشت: در ماه‌های پایانی سال مصرف شیر کم می‌شد که این منجر به کاهش قیمت و مصرف شیر و افزایش تولید می‌شد که در این راستا با توجه به اینکه در فروردین ماه سال جاری در 23 روز شیر یارانه‌ای توزیع می‌شد در سال آتی در 27 روز از فروردین ماه شیر توزیع می‌شود و با این چهار روز افزایش توزیع شیر یارانه‌ای، حدود 2 هزار تن شیر خام جذب می‌شود.
وی گفت: جلسات ستاد نسبت به دیگر استان‌ها از نظر برگزاری جلسات پیش است اما با توجه به اینکه تاکنون 10 جلسه برگزاری کرده‌ایم باید در سال آینده برای جبران فوق‌العاده برگزار شود زیرا نسبت به سال عقب هستیم.
استاندار خراسان رضوی افزود: مصرف باید بهینه شود و بنده اعتقادی بر کم شدن را ندارم و در حال حاضر نیز ما اضافه هدر می‌دهیم که باید از هدررفت‌ها جلوگیری کرد.
صلاحی خاطرنشان کرد: فرمایش مقام معظم رهبری نازل بر اجرای کاری است که نتیجه آن اقدام مساوی با هدفی است که برای آن کار مقام معظم رهبری ابلاغ کردند.
 

 
کلمات کلیدی یارانه شیر
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com