2500 تن مرغ در استان سمنان توزیع شد

2500  تن مرغ در استان سمنان توزیع شد
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از توزیع دو هزار و ۵۰۰ تن مرغ منجمد قابل مصرف موجود در سردخانه های استان خبر داد و گفت: این امر در راستای تنظیم قیمت در بازار انجام گرفته است.
به گزارش خبرنگار مهر، سید حسن میر عماد صبح دوشنبه در جلسه تنظیم بازارگوشت مرغ با حضور مسئولان دامپزشکی، سازمان تعاون روستایی و نماینده سازمان صنعت و معدن و تجارت در محل سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، ضمن اشاره به نوسانات قیمت مرغ در روزهای اخیر و در راستای حمایت از مصرف کنندگان افزود: لازم است با همکاری بخش های ذیربط از جمله صنوف، اتحادیه ها و مراکز عمده عرضه مرغ در راستای تعادل بازار و رفاه حال مصرف کنندگان حرکت کنیم.
وی افزود: در سردخانه های داخل استان دو هزار و ۵۲۲ تن مرغ منجمد قابل مصرف خانوار و تولید فرآوردهای جنبی  وجود دارد که طی روزهای اخیر عرضه آن بین عاملان توزیع در سطح استان شروع شده است که با قیمت ۵۹ هزار ریال به دست مصرف کنندگان خواهد رسید.
در این جلسه بعد از بحث و تبادل نظر مقرر شد، سازمان تعاون روستایی استان سمنان تا زمان مورد نیاز به صورت گسترده نسبت به توزیع مرغ منجمد در سطح استان اقدام کند، از طریق صنوف توزیع مرغ استان همراه با نصب اطلاعیه عرضه مرغ دولتی، علاوه بر شبکه توزیع مرغ گرم با همکاری لازم از سوی شرکت پشتیبانی امور دام استان نسبت به عرضه مرغ منجمد نیز اقدام کنند.
همچنین مقرر شد میزان عرضه مرغ زنده از سوی معاونت تولیدات دامی سازمان به صورت روزانه کنترل شود، سازمان صنعت، معدن و تجارت برای عرضه مرغ منجمد به فروشگاه ها و تعاونی های زنجیره ای مجددا اطلاع رسانی کند و کشتارگاه ها روزانه  عرضه مرغ استان را در سقف ۳۵-۳۰ تن حفظ کنند.

 
نظرات شما
  •  

    فرزان گفت : ۹۳/۱۱/۲۰

    فقط در راستى حمايت از مصرف كننده مرغ با قيمت ٥٩٠٠ تومان توزيع گرديد شما چه كارى در راستى حمايت از توليد كننده ميكنيد بجز نابودى انها هنوز يكماه بيشتر از ضررهاى سنگين و ورشكسته شدن توليدكنندگان نگذاشته كه تا مرغ به قيمت منطقى رسيد دوباره كمر به نابودى بقيه توليدكنندگان بسته ايد برادر من اطلاع از قيمت مرغ زنده داريد كه لاشه را ٥٩٠٠ قيمت گذارى ميكنيد شما براى كنترل قيمت بهتر نيست دست دلال ها و كشتارگاه هاى بى أنصاف را كوتاه كنيد نه اينكه از جيب مرغدار هزينه كنيد راه حل ساده است اگر بخواهيد درست شود

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com