20درصد گوشت قرمز کشور در استان تهران تولید می شود

20درصد گوشت قرمز کشور در استان تهران تولید می شود
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به اینکه امسال بیش از یک میلیون تن محصولات دامی در این استان تولید می شود گفت: در حال حاضر 20 درصد گوشت قرمز مصرفی کشور در استان تهران تولید می شود.
عباس اکبری شریف افزود: باتوجه به اینکه استان تهران بازار 20 درصدی مصرف گوشت کشور را دارد ، درجهت خوداتکایی در تولید محصولات اساسی ، تولید 30 هزار و 781 تن گوشت قرمز در سال 96 برای این استان در نظر گرفته شده است.
به گفته وی در بهار امسال 7 هزار تن گوشت قرمز در استان تهران تولید شد.
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به میزان تولید گوشت مرغ گفت: تولید 69هزار و500 تن گوشت مرغ با هدف افزایش ضریب خوداتکایی این محصول را در استان تهران پیش بینی می کنیم.
وی خاطرنشان کرد: همچنین امسال پیش بینی می شود 165هزار و 200 تن تخم مرغ در استان تهران تولید شود که تاکنون 25درصد این میزان محقق شده است.
اکبری شریف تاکید کرد: پیش بینی می شود امسال بیش از یک میلیون و 266 هزارتن محصولات دامی اعم از شیر و گوشت و تخم مرغ در استان تهران تولید شود.
وی یادآور شد: تولید یک میلیون و 51 تن شیر برای سال 96 استان تهران پیش بینی شده است که در سه ماهه نخست امسال دامداری های استان موفق به تولید 271هزارتن شیرخام در استان شده اند.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com