15 میلیون قطعه جوجه ریزی در یزد

15 میلیون قطعه جوجه ریزی در یزد
در شش ماهه اول سال جاری میزان جوجه ریزی مرغداران استان یزد ۱۵.۳۱۰.۰۰۰ قطعه جوجه بوده است که از این تعداد جوجه ریزی ۲۷۰۰۰ تن گوشت مرغ تولید شده است.
معاون بهبود تولیدات دامی این سازمان گفت: در شش ماهه اول سال جاری میزان جوجه ریزی مرغداران استان یزد ۱۵.۳۱۰.۰۰۰ قطعه جوجه بوده است که از این تعداد جوجه ریزی ۲۷۰۰۰ تن گوشت مرغ تولید و روانه بازار مصرف در شهرستان های استان و شهرستان های همجوار گردید.
وی گفت استان یزد دارای بیش از ۹۰۰ واحد مرغداری گوشتی به ظرفیت تولید هر دوره ۱۱۲۰۰ هزار قطعه جوجه می باشد.
نادر سلیم با اشاره به تولید سالانه ۱۸۰۰۰ تن تخم مرغ از ظرفیت ۲۵۸۲ هزار قطعه ای مرغ تخم گذار و مرغهای بومی در استان یزد، جایگاه تولید تخم مرغ استان در کشور را خوب دانست و گفت هم اکنون سالنهای در حال ساخت و توسعه ای شهرستان های یزد ٬ مهریز٬ اشکذر٬ بافق و اردکان دارای ظرفیت مجموع ۵۵۵ هزار قطعه میباشد و جهادکشاورزی استان یزد این آمادگی را دارد تا از متقاضیان تولید تخم مرغ چه به صورت صنعتی و چه به صورت طرح های مشاغل خانگی حمایت های لازم را به عمل آورد.
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی استان یزد در مورد تسهیلات خرید تجهیزات مرغداری هم گفت این تسهیلات با نرخ سود ۱۷ % و با پرداخت ۵ ساله می باشد که متقاضیان می توانند برای انجام مراحل اداری و معرفی به بانک به امور دام مدیریت شهرستان های مربوطه مراجعه کنند.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com