10 مصرف کننده بزرگ گوشت مرغ در آمریکای لاتین

10 مصرف کننده بزرگ گوشت مرغ در آمریکای لاتین
سال 2016 برای تولید مرغ و تخم مرغ و همچنین کمپانی آمریکای لاتین سالی پیچیده بود. بعضی از کشورهای این قاره شاهد افت تولید و مصرف و همچنین افزایش صادرات بودند، در حالی که در برخی دیگر از کشورها، تولیدات کم تر و مصرف بیشتر بوده است. بعضی از شرکت های بزرگ و اصلی این صنعت، بازار کار خود را حفظ کردند و برخی دیگر شاهد افول کار خود بودند.
پرورش دهندگان مرغ در آمریکای لاتین  تحت سلطه برزیل هستند که دو پرورش دهنده و تولیدکننده بزرگ این منطقه در آن واقع شده اند و چهار کمپانی بزرگ مرغ منطقه نیز در کشور برزیل قرار دارد. BRF، Seara، Aurora و Copacol همگی شرکت های بزرگی هستند که نقش چشمگیری در جوجه کشی و تولید مرغ منطقه دارند.
برزیل بزرگترین تولید کننده گوشت مرغ منطقه آمریکای لاتین، سال گذشته 1.8 درصد کاهش تولید داشته اما صادرات این کشور 1.9 درصد افزایش داشته است.
با توجه به فرصت های گوناگونی که سال گذشته در صنایع مرغ و تخم مرغ این منطقه وجود داشته است، میزان مصرف نیز گوناگون بوده است.
 

سرانه مصرف گوشت مرغ در آمریکای لاتین

برزیل و ونزوئلا دو کشور بزرگ مصرف کننده گوشت مرغ، سال گذشته با کاهش مصرف رو به رو شدند. برزیل 4.5 درصد و ونزوئلا 19.2 درصد افت کاهش مصرف سرانه داشته اند.
اما همه خبرهای مربوط به مصرف گوشت مرغ خبرهای بدی هم نبوده اند. در کشور کلمبیا مصرف جوجه به ازای هر نفر 3.6 درصد افزایش داشته است، آرژانتین افزایش مصرف 4.4 درصدی را ثبت کرده است و پرو نیز سال گذشته شاهد افزایش 4.25 درصدی مصرف سرانه گوشت مرغ بوده است.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com