۵۰۰۰ تن ذخیره مرغ منجمد در اصفهان

 ۵۰۰۰ تن ذخیره مرغ منجمد در اصفهان
علی اکبر نجفی در گفت‌و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به منظور تنظیم بازار، مرغ منجمد بدون محدودیت در تمام فروشگاه‌های زنجیره ای از جمله رفاه، اتکا و کوثر در استان توزیع شده است که با قیمت مصوب هر کیلو ۸۵۰۰ تومان به مصرف کننده عرضه می‌شود.
وی افزود: علاوه بر این، یک هفته است که در فروشگاه‌های رفاه و کوثر مرغ گرم با قیمت ۱۰ هزار و ۹۵۰ تومان به منظور رفاه حال مردم در حال توزیع است.
مدیر کل پشتیبانی امور دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با بیان اینکه اختلاف قیمت مرغ در فروشگاه‌ها نسبت به بازار آزاد باعث شده جمعیت زیادی برای خرید به این فروشگاه‌ها مراجعه کنند، گفت: در این شرایط برای ایجاد نظم بیشتر در فرایند عرضه مرغ به مصرف کننده دستگاه‌های نظارتی باید بر عرضه آن نظارت داشته باشند.
نجفی افزود: برای توزیع مرغ منجمد هیچ محدودیتی وجود ندارد و فروشگاه‌های کوثر هر میزان مرغ منجمد که لازم داشته باشد  می‌توانند تهیه و به قیمت ۸۵۰۰ تومان عرضه کنند.
قیمت مرغ گرم از ۱۲۵۰۰ تا ۱۳۵۰۰ تومان متغیر است
همچنین زهرا فیضی مدیر طیور سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، گفت: مهم‌ترین دلیل افزایش قیمت مرغ در روزهای اخیر، افزایش تقاضا از سمت مردم است.
وی با اشاره به افزایش قیمت گوشت قرمز و شیلات، خاطر نشان کرد: به همین دلیل است که  مردم بیشتر به مصرف گوشت مرغ روی آورده اند و سرانه مصرف مرغ به میزان زیادی افزایش داشته است.
مدیر طیور سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با بیان اینکه به دلیل مشکل در تامین نهاده ها مرغداران تولید را کاهش دادند، گفت: علاوه بر کاهش عرضه، افزایش مصرف نیز مزید بر علت شده است.
فیضی قیمت روز مرغ  درب کشتارگاه را ۱۲۵۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: در بازار نیز قیمت مرغ گرم از ۱۲ هزار و ۵۰۰ تا ۱۳هزار و ۵۰۰ تومان متغیر است که بستگی به درصد سودی دارد که هر فروشنده در نظر می‌گیرد.
 
کلمات کلیدی مرغ منجمد اصفهان
نظرات شما
  •  

    مشتری همیشگی کوثر گفت : ۰۰/۰۱/۰۷

    سلام، سال نو مبارک، امروز 7فروردین 1400 هستش و من قبل از عید چندین بار به فروشگاه کوثر 12 رفتم و هیچ نوع مرغی نداشتن، چه منجمد چه گرم، میگن نیومده، معلوم نیست کی وچه ساعتی میاد، مرغهای دولتی رو کی میگیره ما نمیدونیم، فقط شکر وروغن داشتن با کارت ملی، برای خودمون متاسفم وقتی همه چیز هست چرا باید توصف بایستیم.

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com