نرخ جدید گوشت قرمز درزنجان تعیین شد

 نرخ جدید گوشت قرمز درزنجان تعیین شد
به گزارش روز شنبه روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان ناصر فغفوری افزود: با توجه به دستور استاندار و مصوبه ستاد تنظیم بازار مبنی بر تعیین قیمت جدید گوشت قرمز در استان ، نرخ جدید گوشت در استان تعیین و ابلاغ شد.
وی در خصوص بالا بودن قیمت گوشت در استان زنجان نسبت به میانگین کشوری اظهار کرد: تاکنون قیمت گوشت در این استان بیش از میانگین کشوری بود که با تعیین نرخ های جدید و کاهش سه هزار تومانی قیمت ها به طور میانگین شاهد یکسان سازی قیمت گوشت با میانگین کشوری هستیم.
فغفوری با بیان اینکه قیمت گوشت گاوی نر ران و سر دست از 34 هزار تومان به 31 هزار تومان کاهش یافته است عنوان کرد : گوشت گاوی نر مخلوط بدون استخوان 29 هزارتومان، گوشت ماده گاوی ران، سردست و گردن 28 هزار تومان و گوشت مخلوط 25 هزار تومان تعیین شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: قیمت گوشت گوسفندی نر نیز به صورت شقه 26 هزار تومان، ران و سردست 28 هزار تومان، گوشت مخلوط 26 هزار تومان و دنده و سینه 18هزار تومان تعیین و ابلاغ شده است.
فغفوری ادامه داد: قیمت گوشت ماده گوسفندی به صورت شقه 24هزار تومان، ران و سردست 27 هزار تومان، گوشت مخلوط 24 هزار تومان و دنده و سینه 17 هزار تومان تعیین شد.
وی ادامه داد: درمحاسبات فوق قیمت دام زنده حدود هر کیلو 12 هزار و 500 تومان لحاظ شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: به واسطه تمهیدات و هماهنگی صورت گرفته با دامپزشکی استان امکان ورود دام های تحت نظارت دامپزشکی از سایر استانها به این استان فراهم شده است.
فغفوری اظهار کرد: رویه ها به گونه ای ترسیم شده که با حذف واسطه ها شاهد کاهش قیمت گوشت و ارائه گوشت به مصرف کننده با قیمت منطقی و متعارف باشیم که در این راستا باید قصابان در تهیه گوشت مورد نیاز خود از واسطه های کمتری استفاده کنند تا فعالیتشان از توجیه اقتصادی لازم برخوردار باشد.
وی خاطرنشان کرد: طبق مصوبه تنظیم بازار مقرر شده قیمت ها به صورت سه ماهه از سوی سازمان جهاد کشاورزی و سازمان صنعت، معدن و تجارت ارائه و بررسی های لازم در این خصوص انجام شود.
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان به بازرسی های صورت گرفته در این زمینه اشاره کرد و خاطرنشان کرد : با ابلاغ نرخ های جدید گوشت ، نظارت های لازم از طریق بازرسان اتاق اصناف در سطح استان آغاز شده و با متخلفین در این زمینه برخوردهای لازم صورت خواهد گرفت.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com