مشکلات مرغداری ها ظرف یک ماه آینده حل می شود

 مشکلات مرغداری ها ظرف یک ماه آینده حل می شود
علی صادق زاده گفت: برای بازگشایی مرغداری ها مسئله ای در زمینه محیط زیست وجود دارد که باید این موضوع را با اداره کل محیط زیست استان حل و فصل کنیم.
دهم آبان ماه علی صادق زاده فرماندار زرند در سفر یک‌ روزه معاونت امور دام جهاد کشاورزی استان و جمعی از مدیران گفته بود: با هدف تأمین گوشت مرغ مورد نیاز مردم و با نگاه مثبت مسئولان مرتبط در سال تولید، پشتیبانی و مانع‌زدایی و تاکید رئیس جمهور مبنی بر حمایت از تولید داخلی، تمام ۱۷ واحد مرغداری روستای ده‌عباس در شهرستان زرند بعد از تعطیلی ۲۰ ساله به چرخه تولید باز گشتند.

بعد از گذشت یکماه از اعلام بازگشایی مرغداری ها خبری را با عنوان حکایت تعطیلی مرغداری های زرند همچنان پابرجاست در خصوص مشکلات پیش روی مرغداران شهرستان زرند منتشر کرد.

علی صادق زاده در گفتگو با راه آرمان؛ در خصوص بازگشت 17 واحد مرغداری روستای ده عباس در شهرستان زرند پس از تعطیلی بیست ساله گفت: اقدامات اولیه انجام و موافقت های ابتدایی گرفته شده است.

فرماندار زرند ادامه داد: مسئله ای در زمینه محیط زیست وجود دارد که باید این موضوع را با اداره کل محیط زیست استان حل و فصل کنیم که اقدام در این زمینه به دلیل فوت والده مدیر اداره کل سازمان محیط زیست استان به تعویق افتاده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: پیگیر این موضوع هستیم تا حداکثر ظرف یک ماه آینده و شاید زودتر این مسئله را برطرف کنیم.
 
کلمات کلیدی مشکلات مرغداری
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com