مرغ ۷ هزار تومانی گران نیست

 مرغ ۷ هزار تومانی گران نیست
مدیر عامل اتحادیه سراسری مرغداران مرغ گوشتی ایران با بیان اینکه در حال حاضر قیمت مرغ به تعادل رسیده است، گفت: به نظر می‌رسد با ذخیره سازی های مناسب شرکت پشتیبانی دام قیمت مرغ بیش از این افزایش پیدا نکند.
همایون دارابی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه پیش از این قیمت مرغ با توجه به هزینه‌های تمام شده برای تولیدکنندگان مقرون به صرفه نبود، اظهارداشت: در حال حاضر قیمت مرغ به تعادل رسیده و منافع مشترک مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تأمین شده است.
مدیر عامل اتحادیه سراسری مرغداران مرغ گوشتی ایران با بیان اینکه امسال شرکت پشتیبانی امور دام و طیور از طرف دولت خرید تضمینی مناسبی در حد 160 هزار تن مرغ را انجام داده است، افزود: در همین راستا دیگر احتیاجی به خرید تضمینی مرغ در سال جاری نیست.
وی اضافه کرد: پیش از این واحدهای تولیدی برای تأمین مواد اولیه از ارز مرجع استفاده می کردند اما اختصاص ارز مبادله ای برای خرید مواد اولیه باعث شد تا هزینه ها افزایش پیدا کند.
دارابی با بیان اینکه هم اکنون با خریدهای تضمینی و قیمت مرغ در سطح بازار به شرایط تعادل قیمت‌ها دست پیدا کرده ایم، تصریح کرد: دیگر تا پایان سال دلیلی بر افزایش قیمت مرغ وجود ندارد.
وی با تأکید براینکه قیمت 7 هزار تا 7 هزار و 200 تومان برای هر کیلو مرغ آن هم در شرایط فعلی بسیار مناسب است اظهار داشت: با مدیریت مسئولان مربوطه و عرضه مرغ‌های ذخیره شده شرکت پشتیبانی امور دام امیدواریم قیمت مرغ در همین شرایط تعادل باقی بماند.


 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com