مذاکرات ایران و روسیه برای تجارت گوشت و لبنیات

 مذاکرات ایران و روسیه برای تجارت گوشت و لبنیات
دیده‌بان امنیت غذایی روسیه اعلام کرد مسکو و تهران درباره تجارت دو جانبه گوشت و محصولات لبنی به مذاکره خواهند نشست.
"روسل خوزنادزور" که سازمان ناظر بر امنیت غذایی روسیه است اعلام کرد سرگی دانکورت، رییس این سازمان 22 دسامبر به ایران سفر می‌کند و با مقامات سازمان دامپزشکی ایران برای تامین دو جانبه گوشت و محصولات لبنی گفت‌وگو خواهد کرد.
روسیه در پی رویارویی با غرب بر سر اوکراین، در جست و جوی منابع غذایی جدیدی است. این کشور در اوت سال 2014 به تلافی تحریم‌هایی که آمریکا و اتحادیه اروپا سر اقدامات مسکو در اوکراین وضع کردند، واردات بیشتر محصولات غذایی از غرب را متوقف کرد و از آن زمان به دنبال متنوع کردن منابع تامین مواد غذایی بوده است.
بر اساس گزارش رویترز، روسیه همچنین پس از توافق هسته ای که میان ایران و قدرتهای جهانی برای برداشته شدن تحریم‌های بین المللی امضا شد، درصدد تحکیم روابط اقتصادی و تجاری با ایران بوده است.
وزیر انرژی روسیه اخیرا در حاشیه نشست کمیسیون همکاری اقتصادی و تجاری ایران - روسیه به خبرنگاران اظهار کرده بود تجارت با ایران که سال گذشته به یک میلیارد و 600 میلیون دلار بالغ شد، ممکن است در آینده ای نزدیک به 10 میلیارد دلار افزایش پیدا کند. 
 
نظرات شما
  •  

    فرهاد سالاری گفت : ۹۴/۰۹/۳۰

    سلام دوستان و همکاران
    سالاری هستم از استان فارس شهرستان اقلید دارای دو سالن به چون تازه وارد این صنعت شدم میخام نظر دوستان رو در باره آینده صنعت مرغ گوشتی و وضعیت صادرات در آینده رویدونم
    همچنین نظر دوستان رو درخصوص اتو ماسیون مرغداری ها میخام بدونم من اتو ماسیون نصب نکردم چون کلیه واحد هایی که بازدید کردم علی رغم اینکه به اتوماسیون مجهزند ولی استفاده نمیکنند ممنون میشم توضیح دهید

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com