فروش مکمل‌های خوراک دام و طیور تا سال 2020 به مرز 20 میلیارد دلار خواهد رسید !

 فروش مکمل‌های خوراک دام و طیور تا سال 2020 به مرز 20 میلیارد دلار خواهد رسید !
فروش جهانی مکمل‌های خوراک دام و طیور 9 / 14 میلیارد دلار تخمین‌زده شد . پیش‌بینی می‌شود تا سال 2020 به سقف 20 میلیارد دلار برسد.
با توجه به تحقیقات انجام شده دلیل این امر، افزایش مصرف گوشت در سطح جهانی است . زیرا افزایش مصرف گوشت ، افزایش تقاضا برای خوراک و مکمل‌های خوراک دام را به دنبال دارد. افزایش تقاضا برای گوشت‌هایی با قیمت مناسب ولی با ارزش غذایی بیشتر از دیگر عوامل تاثیرگذار در این بازار است. 
بر اساس تحقیقات انجام شده مکمل‌های خوراک علاوه بر ارزش غذایی، کیفیت گوشت آن‌ها را نیز بالا می‌برد. 
کشورهای واقع در اقیانوس آرام، آمریکای لاتین، خاورمیانه، آفریقا مناطقی هستند که خواستار واردات گوشت با کیفیت‌تر هستند. دیگر عوامل موثر بر این بازار افزایش نگرانی در مورد کیفیت و ایمنی فرآورده‌های گوشتی، شیوع بیماری‌های اخیر تولیدکنندگان محصولات گوشتی را ملزم کرده تا بر روی خوراک حیوانات دقت بیشتری به خرج دهند.  
بخش‌های مربوط به مکمل‌های خوراک دام شامل پرورش آبزیان ، مرغداری و دامپروری است. بخش مرغداری بیشترین بازار را به خود اختصاص داده دلیل این امر را افزایش تقاضا در کشورهای درحال توسعه به دلیل افزایش تولید گوشت مرغ عنوان کرده‌اند. 
انعطاف مقررات در این بازار به افزایش تقاضا کمک کرده و کشورهای چندملیتی را به سرمایه‌گذاری در این بازار ترغیب می‌کند. دلیل محدودیت عمده در این بخش، تفاوت‌های قانون و مقررات در کشورهای درحال توسعه و توسعه یافته است. هرچه تولید بیشتر باشد، تقاضا برای مکمل‌های خوراک افزایش می‌یابد وبه این ترتیب فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاری فراهم می‌شود.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com