جوجه ریزی 9 میلیون قطعه مرغ در مرغداری های گوشتی استان همدان

 جوجه ریزی 9 میلیون قطعه مرغ در مرغداری های گوشتی استان همدان
مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی استان همدان گفت: با ایجاد سرمایه گذاری های جدید در مرغداری های گوشتی استان امسال ظرفیت جوجه ریزی اینواحد ها 700 هزار قطعه افزایش یافت.
داوود شعبانلو  در کارگروه تنظیم بازار استان همدان با بیان اینکه سال گذشته ظرفیت جوجه‎ریزی در استان 8 میلیون و 300 هزار قطعه بود، اظهار کرد: امسال با توجه به سرمایه‎گذاری‎های جدید ظرفیت جوجه‎ریزی به 9 میلیون قطعه رسید.
وی گفت: طبق آمار کشوری 2 میلیون و 200 هزار تن تولید گوشت مرغ در کشور است در حالی که صادرات محدود است.
مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی همدان با اشاره به اینکه میزان صادرات مرغ در کشور 80 هزار تن در سال است، بیان کرد: واحدهای مرغداری در حال فعال شدن هستند و این در حالی است که تنظیم بازار، تولید و عرضه زمانی منطقی است که بتوان تولید را تنظیم کرد.
وی ادامه داد: تمایل به جوجه‎ریزی در بین مرغداران بیشتر شده است چراکه به بانک‎ها بدهی دارند و باید بدهی‎های خود را پرداخت کنند.
شعبانلو با تاکید بر اینکه نگرانی برای بازار شب عید وجود ندارد، بیان کرد: تولید مرغ در استان همدان زیاد شده است اما مصرف بیشتر نخواهد شد و افزایش مصرف معنی‌دار نیست.
وی با بیان اینکه پارسال در همین روز قیمت مرغ زنده 3 هزار و 800 تومان بود اما امروز قیمت آن 3 هزار و 150 تومان است، ادامه داد: امروز قیمت مرغ آماده مصرف در بازار همدان 4 هزار و 800 تومان است.
مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی استان همدان ادامه داد:  توزیع مرغ باید مدیریت شده و بنا به ضرورت باشد، تا کسی نیز بی حد و حساب اقدام به توزیع مرغ نکنند.
رئیس اتاق اصناف استان همدان در ادامه با بیان اینکه اتاق اصناف دو پروژه را پیگیری می‎کند، اظهار کرد: پروژه اول نصب تابلو روان بود و سیستم به شکلی پیش رفت که در تمام مرغ فروشی‎های همدان نصب شد.
حمیدرضا فرسایی‌وحید با بیان اینکه مادر همه تخلفات عدم درج قیمت است، بیان کرد: باید از افزایش قیمت مرغ جلوگیری کرد.
رئیس اتاق اصناف همدان با بیان اینکه باید مرغ در طول سال عرضه می‎شد که در این راستا کشتارکن‎های عمده را در شهرستان همدان شناسایی کردیم.
 
کلمات کلیدی جوجه ریزی
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com