ثبات قیمت مرغ در بازار

 ثبات قیمت مرغ در بازار
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: باتوجه به مازاد تولید و کاهش صادرات احتمال کاهش قیمت مرغ در بازار وجود دارد.
مهدی یوسف خانی رئیس اتحادیه پرنده و ماهی ، نرخ جدید مرغ در مراکز خرده فروشی را اعلام کرد و گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری بدون تغییر در مقایسه با هفته گذشته 5 هزارتومان ومرغ آماده به طبخ درب واحد های صنفی 7 هزار و 600 تومان است.
به گفته وی نرخ هر کیلو ران مرغ با کمر 6 هزار و 600 تومان و ران مرغ بدون کمر برابر با قیمت مرغ 7 هزار و 600 تومان به فروش می رسد.
یوسف خانی درباره شرایط بازار مرغ در آستانه عید سعید غدیر نیز افزود: فرارسیدن عید غدیر نمی تواند تاثیری در شرایط بازار داشته باشد چرا که به  مازاد تولید و کاهش صادرات احتمال کاهش نرخ مرغ وجود دارد.
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی با بیان اینکه تا اواخر مهر ماه امکان افزایش قیمت مرغ در بازار وجود ندارد، ادامه داد: با توجه به بهبود روابط ترکیه و روسیه میزان صادرات به سبب کیفیت بالا و قیمت پایین سایر رقبا کاهش یافته از این رو احتمال کاهش قیمت 10 الی 15 درصدی قیمت به سبب مازاد تولید وجود دارد.
وی درباره شرایط بازار ماهی تصریح کرد: نرخ انواع ماهی در مقایسه با هفته های گذشته تغییری نداشته اما پیش‌بینی می‌شود که از اواسط مهر ماه با صید جدید برخی انواع ماهی قیمت ها افزایش یابد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com