تمام محصولات تولیدی خراسان شمالی پاک و سالم هستند

 تمام محصولات تولیدی خراسان شمالی پاک و سالم هستند
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: تمام محصولات تولیدی بخش کشاورزی این استان پاک و سالم هستند.
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، عبدالله یوسفی شب گذشته در نشست مدیران بخش کشاورزی خراسان شمالی با رئیس سازمان دامپزشکی کشور اظهار کرد: بر اساس آمار سالانه 250 هزار تن انواع محصولات دامی در استان تولید می‌شود که 200 هزار تن آن شیر و بقیه مربوط به سایر محصولات کشاورزی است.
وی بیان داشت: توسعه بخش کشاورزی در استان با توجه به ظرفیت‌های بالای آن از ضروریات بوده تا این بخش در استان به جایگاه واقعی خود در کشور دست یابد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: اعتبارات خوبی از محل صندوق توسعه ملی برای توسعه بخش کشاورزی از جمله برای استان خراسان شمالی پیش‌بینی شده است.
یوسفی همچنین خاطرنشان کرد: تمام محصولات تولیدی بخش کشاورزی این استان پاک و سالم هستند.
امام جمعه بجنورد هم با تاکید بر خدمتگذاری و تلاش مسئولان برای توسعه بخش کشاورزی اظهار کرد: باید همواره تلاش کنیم تا سود و خیر ما به مردم برسد و مشکلات آنان را برطرف سازیم.
حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی با اشاره به راه‌اندازی طرح‌های مختلف در استان از محل اعتبار سفر رهبری گفت: با وجود آنکه بیش از دو سال از سفر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به استان سپری شده همچنان شاهد برکات سفر معظم‌له به استان هستیم.
وی با بیان اینکه جهاد کشاورزی واژه جهاد را در خود نهفته دارد، بیان داشت: شاید این سازمان تنها دستگاهی باشد که این واژه که مورد تاکید رهبری بوده را در خود دارد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی نقش جهاد کشاورزی را به عنوان یک سازمان الگو در مدیریت جهادی بسیار مهم و تعیین‌کننده خواند.
به گفته وی بخش مهمی از امنیت غذایی کشور وابسته به بخش کشاورزی و تلاش کارکنان این مجموعه است.
مدیر‌کل دامپزشکی خراسان شمالی هم در این مراسم گفت: دامپزشکی نقش محوری و مهم و بایسته‌ای در کنترل بیماری‌های دامی دارد.
علی‌اصغر شریفی افزود: دامپزشکان در حقیقت سربازان گمنام عرصه بهداشت و سلامتی بوده که تلاش آنان برای حفظ و تأمین سلامت مواد غذایی اجتناب‌ناپذیر است.
وی همچنین با اشاره به اینکه مصوبات خوبی در بخش دامپزشکی در سفر رهبری رقم خورد یادآور شد: اجرای طرح اورژانس سیار فوریت‌های دامپزشکی و اختصاص خودروهایی به همین منظور از مصوبات بوده که امروز شاهد افتتاح این طرح بودیم.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com