تسهیل دسترسی تولیدکنندگان خوراک دام و طیور به نهاده‌ها

 تسهیل دسترسی تولیدکنندگان خوراک دام و طیور به نهاده‌ها
شهلا عموری گفت: این بخش از تولیدکنندگان پیش از این در فرآیند و نحوه فعالیت شبکه توزیع نهاده‌ها در استان خوزستان مشکلات بسیاری داشتند.

وی افزود: این نهاده‌ها پس از تخلیه از کشتی‌های وارداتی در بندر امام خمینی (ره) به تنها انبار نگهداری واقع در شهرستان شوش منتقل می‌شدند و برهمین اساس تمامی تولیدکنندگان برای تامین کالای مورد نیاز خود به این انبار مراجعه می‌کردند.

عموری ادامه داد: به واسطه حضور خودرو‌های متعدد حمل نهاده از سراسر استان در محل انبار نگهداری این کالاها، احتمال انتقال بیماری و مشکلات بهداشتی وجود داشت و اصلاح این رویه به عنوان مطالبه تولیدکنندگان در این بخش ضروری بود

رئیس اتاق بازرگانی اهواز افزود: تولیدکنندگان برای دسترسی به انبار شهرستان شوش باید هزینه‌های متعددی را در حوزه حمل و نقل پرداخت می‌کردند؛ لذا ایجاد یک انبار نگهداری نهاده‎های دامی، طیور و آبزیان در مجاورت مرکز استان پیشنهاد شد.
وی افزود: در همین راستا، مجوز لازم از سوی شرکت پشتیبانی امور دام کشور برای تعیین محل دیگری به منظور نگهداری و انبار نهاده‌های دامی مورد نیاز استان خوزستان صادر شد.

دبیر شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خوزستان ادامه داد: برابر با اقدام اداره کل پشتیبانی امور دام خوزستان، محل جدیدی در منطقه سویسه (واقع در شهرستان کارون) برای نگهداری و انبار نهاده‌ها آماده شد.

رئیس اتاق بازرگانی اهواز گفت: آماده سازی انبار نهاده‌های مورد نیاز برای تولید خوراک دام، طیور و آبزیان در منطقه سویسه ضمن اینکه از شاخص‌های قابل قبول در حوزه کنترل کیفی برخوردار است؛ کاهش هزینه‌های حمل برای تولیدکنندگان را درپی خواهد داشت.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com