بیش از 30 درصدجوجه یک روزه کشور در مازندران تولید می شود

 بیش از 30 درصدجوجه یک روزه کشور در مازندران تولید می شود
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه مازندران پیشرو در صنعت طیور کشور است ، گفت: بیش از 30 درصد جوجه یک روزه کشور در این استان تولید می شود.
دلاور حیدرپور افزود : حدود 307 میلیون جوجه یک روزه در استان مازندران تولید می شود.
وی ادامه داد : همچنین 12 درصد از گوشت مرغ کشور در مازندران تولید می شود و سرمایه گذاری سنگینی در بخش طیور در استان صورت گرفته است .
رئیس سازمان جهاد کشاورز مازندران با بیان اینکه در این نمایشگاه نشان داده شده بسیاری از تجهیزات و نهاده های حوزه طیور در داخل کشور تولید می شود ، گفت : دانش و تکنولوژی ساخت دراین بخش در کشور بومی شده که کمک خوبی برای صنعت طیور است.
حیدرپور با اشاره به اینکه تولید کنندگان با بازدید از این نمایشگاه می توانند از آخرین دست آوردهای این صنعت اعم از تجهیزاتی ، تعذیه و تکنولوژی آشنا شوند ، بیان کرد : همچنین می توانند با استفاده ازنوآوری ، بهره وری و تولید را افزایش دهند.
وی با تاکید براینکه همچنین مازندران در تولید آبزیان هم پرچم دار کشور است ، گفت که قطعا تولیدکنندگان با بازدید از این نمایشگاه می توانند با تکنولوژی های روز دنیا آشنا شوند و با استفاده از ان بهره وری را بالا و هزینه را کاهش دهند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران وظیفه این سازمان را حمایت از صادرکننده و تولیدکننده در حد مقدور دانست و افزود: وظیفه عمده ما از لحاظ حمایتی در اختیار گذاشتن تسهیلات و کمک های فنی به این دسته از افراد است .
حیدرپور میزان پرداخت تسهیلات بخش کشاورزی در سال گذشته در مازندران را 440 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت که این میزان تسهیلات در اختیار متقاضیان در بخش های صنعت ، باغ ، کشاورزی ، تکنولوژی و طیور قرار گرفته است .
وی ابراز خرسندی کرد تا امسال با کمک استانداری و دستگاه های نظارتی بالای 500 میلیارد تومان تسهیلات در اختیار متقاضیان بخش کشاورزی قرار بگیرد.
چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت دام و طیور مازندران در قائمشهر با حضور 60 شرکت برگزار شده و همه روزه تا 14 مهرماه از ساعت 16 تا 21 پذیرای علاقه مندان است.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com