168 تن گوشت مرغ و قرمز منجمد وارد بازار زنجان شد

 168 تن گوشت مرغ و قرمز منجمد وارد بازار زنجان شد
رئیس اتاق اصناف استان زنجان گفت: امروز  شنبه 120 تن گوشت مرغ منجمد و 48 تن گوشت قرمز منجمد برزیلی وارد بازار مصرف این استان شد.
رحیم حاج نایبی افزود: با تمهیدات ستاد تنظیم بازار 168 تن گوشت مرغ و قرمز منجمد برزیلی در راستای رفاه حال مصرف کنندگان وارد بازار مصرف استان زنجان شد که با این اقدام قیمت گوشت مرغ گرم در سطح استان کاهش یافت.
وی قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ منجمد را پنج هزار و 450 تومان و گوشت مرغ گرم را شش هزار و 300 تومان عنوان کرد و یادآورشد: قبل از این هر کیلوگرم گوشت مرغ گرم در بازار مصرف زنجان شش هزار و 700 تومان عرضه می شد.
رئیس اتاق اصناف استان زنجان قیمت هر کیلوگرم گوشت منجمد برزیلی را 23 هزار تومان بیان کرد و گفت: این قیمت ها در دهه محرم ثابت خواهد بود.
حاج نایبی ابراز امیدواری کرد، قیمت های بیان شده هیچگونه افزایشی نداشته باشد.
وی تاکید کرد: در صورت نیاز و تقاضای مردم نسبت به گوشت مرغ منجمد و قرمز منجمد برزیلی توزیع به میزان تقاضا دوباره در بازار مصرف انجام خواهد شد.
130 واحد مرغ فروشی دارای مجوز در سطح استان زنجان فعال است.
 
نظرات شما
  •  

    مرغدار کرد گفت : ۹۴/۰۷/۲۵

    جناب اقای رئیس اصناف قیمت مرغ پائین تر از قیمت مصوب دولت است احتیاجی به مرغ بریزیلی ندارم برای شما وکسانی که شمارو کور کورانه رئیس اطاق اصناف کردند متاسفم بدبختی ملت زمانی است که کارهای بزرگ به ادمهای کوچک بدن وکار کوچک به ادم بزرگ

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com