500 واحد مرغداری غیرمجاز در مازندران فعال است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از فعالیت 500 واحد مرغداری غیرمجاز در استان خبر داد.
دلاور حیدرپور امروز در نشست کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی در ساری گفت: برخی از مراکز سورتینگ مرکبات در مازندران بدون محور هستند که باید برخورد قانونی با آنها صورت گیرد.
وی با اشاره به اینکه 500 واحد مرغداری غیرمجاز در مازندران وجود دارد، تصریح کرد: این فعالیت غیرمجاز تهدیدی برای صنعت مرغداری است و با وجود اینکه سوخت آنها قطع شد، خواستار اختیارات و اقدامات قانونی بیشتر در ساماندهی آنها هستیم.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران تصریح کرد: سورتینگ‌های موجود برای مصرف داخل طراحی شده و مناسب صادرات نیستند و مقرر شد تا برای احداث سورتینگ‌های با کیفیت مجوز صادر کنیم.
وی با اعلام اینکه متاسفانه بازار برنج ناامن شده به طوری که نمونه‌های برنج مازندرانی با برنج خارجی مخلوط می‌شود، عنوان کرد: اگر برنج مازندران با برند و شناسنامه مشخص در بازار عرضه شود، هر نوع تقلب قابل پیگیری خواهد بود.
به گزارش ایسنا، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران نیز در این نشست گفت: برگزاری جشنواره‌های ورزشی و توجه به ورزش در محیط کار و در حوزه بانوان باید در دستور کار قرار گیرد.
مریم جمشیدی افزود: در سال گذشته 423 کارگاه آموزشی در زمینه خود مراقبتی در مازندران برگزار شد.
وی تصریح کرد: اگر تفاهم نامه امور بانوان با فرمانداران به طور کامل انجام شود، نهضت و جنبش تازه‌ای در بخش سلامت بانوان صورت خواهد گرفت.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com