فعالیت دوباره کشتارگاه طیور خاش در راستای تحقق شعار سال 95 انجام شد

  فعالیت دوباره کشتارگاه طیور خاش در راستای تحقق شعار سال 95 انجام شد
بخشدار مرکزی خاش گفت: کشتارگاه صنعتی طیور در این شهرستان پس از چند سال تعطیلی، دوباره در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل آغاز به کار کرد.
مجتبی شجاعی اظهار داشت: نگاه دولت تدبیر و امید و شخص استاندار سیستان و بلوچستان بر فعال کردن واحدهای تولیدی و صنعتی غیرفعال است.
وی ادامه داد: برای راه اندازی واحدهای غیر فعال پیگیریهای لازم از سوی فرماندار و سایر دستگاهها در خاش انجام گرفته که برخی فعال شدند.
وی گفت: کشتارگاه صنعتی طیور آزادگان در بخش مرکزی خاش پس از یک وقفه طولانی مدت بیش از 16ماه تعطیلی، با همت و تلاش مسئولان شهرستان و سرمایه گذاری مرغداران سیستان و بلوچستان مجددا فعالیت خود را آغاز کرده است.
بخشدار مرکزی خاش بیان کرد: ظرفیت کشتارگاه مرغ در این مجموعه در هر ساعت 2 هزار قطعه مرغ گوشتی است که با توجه به نیاز بازار مصرف استان 15تن در هر روز برای بازار هدف و مصرف قابل استحصال بوده و در این چرخه 34 نفر نیروی تخصصی، فنی و کارگر عادی به طور مستقیم و بیش از 50 نفر به طور غیر مستقیم مشغول به کار هستند.
شجاعی گفت: تصفیه خانه کشتارگاه از بهترین تصفیه خانه های پر آب منطقه بوده که با چاله بوگیر و دستگاه های مخصوص آلودگی را به طور ایده آل خنثی می کند.
وی ادامه داد: سالن انجماد 140، 2 سرد خانه نگهدارنده 150 تنی و یک سالن پیش سرد 150تنی دیگر از پتانسیل های ظرفیتی کشتارگاه خاش است.
وی تصریح کرد: مرغ مورد نیاز این واحد صنعتی از 30 مرغداری بخش مرکزی و سایر مرغداریهای همجوار تهیه و ضمن تامین گوشت سفید شهرستان و استان سبب رونق تولید، اشتغال و تحقق اقتصاد مقاومتی شده است.
وی بیان کرد: این کشتارگاه می تواند با تنوع بسته بندی و توجه به ذائقه مصرف کننده سود دهی بیشتری داشته باشد.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com