کاهش ۳۵ درصدی تولید مرغ

 کاهش ۳۵ درصدی تولید مرغ
مفتح از کاهش ۳۵ درصدی تولید مرغ خبر داد و گفت: در حال حاضر میزان ورودی مرغ زنده به کشتارگاه‌ها کاهش یافته که این کاهش هم دلایل مختلفی دارد.

محمدصادق مفتح، معاون اسبق وزیر صمت و قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی با بیان اینکه نظام خرده فروشی و عمده فروشی مناسب یک اقتصاد کوچک و مربوط به سال‌های گذشته است گفت: در حال حاضر با این گستردگی کشور و افزایش جمعیت و اقلام و تغییر شکل نظام‌های تولید از حالت سنتی به نیمه صنعتی، ضروری است که یک بازنگری در نظام توزیع و اصناف انجام شود.

وی توقف مالیات بر ارزش افزوده در حوزه اصناف را ناشی از گستردگی و عدم ساماندهی اصناف دانست و افزود: وزارتخانه از سال‌های قبل به دنبال اصلاحات در نظام توزیع بوده و قدم‌های بزرگی هم برداشته شده است.

قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی تصریح کرد: درست نیست که ما همه مشکلات مربوط به کالا‌ها را گردن نظام و شبکه توزیع بیاندازیم و نقشی برای حلقه‌های قبلی قائل نشویم چراکه نظام توزیع در آخرین حلقه قرار می‌گیرد.

مفتح تجهیز نظام توزیع به ابزار‌های جدید را ضروری خواند و گفت: زمانی که وفور کالا داریم نقش نظام توزیع به شدت کم می‌شود و زمانی که کمبودی به وجود می‌آید اختلالات این سیستم خودشان را نشان می‌دهند.

معاون اسبق وزیر صمت از کاهش ۳۵ درصدی تولید مرغ خبرداد و گفت: در حال حاضر میزان ورودی مرغ زنده به کشتارگاه‌ها کاهش یافته که این کاهش هم دلایل مختلفی دارد و از آنجایی هم که نظام توزیع کارآمدی هم نداریم در نتیجه مشکلات بیشتر می‌شوند.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com