مرغداران نگران نباشند و جوجه ریزی انجام شود

 مرغداران نگران نباشند و جوجه ریزی انجام شود
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: شرکت پشتیبانی امور دام به نمایندگی از دولت مرغ مازاد تولید مرغداران را به قیمت مصوب خریداری خواهد کرد و جای هیچ گونه نگرانی برای جوجه ریزی و مازاد تولید وجود ندارد.

رضا افلاطونی در جلسه بررسی روند جوجه ریزی نیمچه گوشتی واحدهای طیور استان قزوین که با حضور معاون تولیدات دامی جهاد کشاورزی، مدیران کل دامپزشکی، پشتیبانی امور دام استان و مدیران عامل اتحادیه مرغداران استان و جمعی از مرغداران برگزار شد، اظهار کرد: شرکت پشتیبانی امور دام به نمایندگی از دولت مرغ مازاد تولید مرغداران را به قیمت مصوب خریداری خواهد کرد و جای هیچ گونه نگرانی برای جوجه ریزی و مازاد تولید وجود ندارد.

وی افزود: تامین نهاده مورد نیاز برای ادامه جوجه ریزی در دست پیگیری است و نهاده های مربوط به جوجه ریزی ماه های قبل مرغداران نیز در حال تامین و ارسال است.

افلاطونی تصریح کرد: بایستی نهاده های دامی تامین شده برای واحد های دام و طیور استان از کیفیت بالایی برخوردار باشند و بر این اساس شرکت پشتیبانی در ارسال نهاده با کیفیت و به موقع اقدام کند. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: تسهیلات خرید نهاده های مورد نیاز مرغداران و دامداران در سامانه بازارگاه پیگیری شود تا تولید کننده ای برای تامین نقدینگی دچار مشکل نشود.

وی ادامه داد: همچنین در خصوص تامین ۲۰ درصد از نهاده مورد نیاز جوجه ریزی با صدور مجوز جوجه ریزی پیگیری خواهد شد. 

افلاطونی در پایان گفت: دولت در حال جایگزینی کالابرگ به جای پرداخت نقدی یارانه با هدف افزایش مصرف پروتئین حیوانی و کمک به تولید کنندگان است. 
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com