قیمت تخم مرغ متعادل می شود

 قیمت تخم مرغ متعادل می شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: با واردات تخم مرغ از هفته های آتی به بازار، قطعا قیمت تخم مرغ به تعادل می رسد.
حشمت اله عسگری در اولین جلسه کارگروه تنظیم بازار محصولات کشاورزی، بابیان اینکه استان تهران با دارا بودن ۵.۷ میلیون قطعه مرغ تخمگذار روزانه قادر به تامین ۲۳۰ تُن تخم مرغ معادل ۷۰ درصد نیاز بازار استان است، توضیح داد: طبق برآوردها، هزار و ۲۰۰ تُن تخم مرغ مورد نیاز روزانه بازارهای استان تهران است که با برنامه ریزی های صورت گرفته در ۲ سال آینده حداکثر نیاز استان از محل تولیدات خود، تامین می‌شود.

وی ادامه داد: تخم مرغ مورد نیاز سازمان میادین و تره بار توسط اتحادیه مرکزی با قیمت مناسب باید تامین شود.

عسگری از دستگاه‌های نظارتی خواست با متخلفان که باعث ایجاد التهاب در بازار برابر می شوند برابر قانون برخورد کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران همچنین بابیان اینکه بهره گیری مناسب از ظرفیت های بخش خصوصی در تامین این نهاده های دامی بسیار اثرگذار است، اذعان داشت: از ظرفیت بخش خصوصی در تامین نهاده های دامی استفاده می شود.

استخدام آویژه فارمد


عسگری افزود: نگاه بدبینانه و انحصار گرایانه در این موضوع، آفتی است که زمینه حضور و فعالیت بخش خصوصی را با چالش مواجه خواهد کرد.
وی ادامه داد: یکی از عوامل بسیار موثر در تنظیم بازار محصول‌های کشاورزی نیز تامین به موقع و با قیمت مناسب نهاده‌های حوزه کشاورزی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به نظارت دقیق و مستمر بر زنجیره تولید، تامین و توزیع محصول‌های کشاورزی به ویژه مرغ و تخم مرغ، اذعان داشت: تصمیمات سریع، قاطع و بدون وقفه زمانی قطعا در تعادل بازار موثر خواهد بود و این مهم باید توسط دستگاه‌های نظارتی و اجرایی ذی ربط مورد توجه قرار گیرد.

عسگری به توزیع متناسب و همراه با عدالت اجتماعی کالاهای اساسی همچون برنج، شکر اشاره و خاطرنشان کرد: دقت لازم در توزیع سهمیه های اختصاص یافته به استان در این حوزه صورت پذیرد.
 
نظرات شما
  •  

    وریا گفت : ۰۰/۰۶/۲۵

    سلام من مرغدارم ۱۰ ماهه خالیه به خاطر قیمت پولت یه فکری به حال قیمت پولت بکنید اختلاف هزینه یک نیم میلیارد تا دوره قبل مگه من چقدر کاسب شدم باید هرچی دارم بفروشم تا باز را بیفتم

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com