تعیین تکلیف نهاده‌های دامی دپو شده در انبار بنادر و گمرکات مازندران

دانلود
رییس کل دادگستری مازندران در بهشهر: نهاده‌های دامی دپو شده در انبار‌های بنادر و گمرکات استان باید تا یکماه آینده تعیین تکلیف شود.

رییس کل دادگستری مازندران در بازدید سر زده از سیلوها و مخازن نهاده های دامی بندر امیرآباد بهشهر گفت: مقدار زیادی نهاده دامی از قبیل جو و ذرت در انبار‌های بنادر مازندران دپو شده و خاک می‌خورد و بخشی از آنها فاسد شده و قابل استفاده برای دام‌ها نیز نیست.

حجت الاسلام اکبری افزود: متاسفانه مقدار بسیار زیادی از نهاده دامی جو که از ۲سال قبل در انبار بندر امیرآباد دپو شده بود ترخیص و تعیین تکلیف نشده و فاسد شده است و باید و برای مصارف دیگری مورد بهره برداری قرار گیرد یا معدوم شود.

او ادامه داد: دستگاه‌های مربوطه باید هر چه سریعتر به ترخیص کالا‌های دپو شده در انبار بنادر و گمرکات استان اقدام کنند.
حجت الاسلام اکبری با بیان اینکه دادستانی بهشهر و مرکز استان با هر گونه تعلل در ترخیص کالاهای دپو شده اقدام قانونی خواهند کرد گفت: نهاده‌های دامی دپو شده در انبار‌های بنادر و گمرکات استان باید در مدت یکماه تعیین تکلیف و ترخیص شود.
رییس کل دادگستری مازندران افزود: نهاده‌های دامی که تازه وارد انبار بنادر و گمرکات استان شده است نیز با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط و مذاکره با واردکنندگان هر چه سریعتر تعیین تکلیف و ترخیص شود.
 
نظرات شما
  •  

    رسول کتانی گفت : ۰۰/۰۸/۱۹

    اول به این بنده خدا حالی کنید نهاده است نه داده!!!!
    مدیریت پیشکش

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com