استقرار اکیپ ثابت بازرسی بهداشتی دام در کشتارگاه صنعتی دام ساری

 استقرار اکیپ ثابت بازرسی بهداشتی دام در کشتارگاه صنعتی دام ساری
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ساری اعلام کرد : بر اساس مصوبات شورای سلامت این شهرستان دامپزشکی از دو روز قبل از عید قربان با استقرار اکیپ ثابت متشکل از کارشناسان دامپزشکی در محل عرضه دام واقع در کشتارگاه صنعتی دام این شهرستان شهروندان را در خرید دام سالم یاری می کند.
دکتر آروین کبیری روز دوشنبه اظهار داشت : حضور اکیپ ثابت دامپزشکی در دو میدان اصلی شهر در روز عید قربان از مصوبات دیگر این شورا بود.
وی گفت: کارشناسان دامپزشکی این شهرستان علاوه بر حضور در محل اداره دامپزشکی شهرستان ساری ، در میادین امام و شهدای ساری نیز در روز عید قربان مستقر و لاشه های دام قربانی شده را مورد بازرسی قرار می دهند .
وی تاکید کرد اساس مصوبات این جلسه مقرر گردید شهرداریهای مناطق سه گانه این شهرستان نسبت به جمع آوری دام های عرضه شده در سطح شهر جلوگیری بعمل آورند.
وی این اقدام را در راستای کنترل نظارتی دامپزشکی بر روی دامهای قربانی اعلام کرد و افزود : با این عمل دامها قبل از کشتار مورد بازرسی و معاینه قرار می گیرند و امکان فروش دامهای بیمار با نظارت کارشناسان دامپزشکی وجود ندارد.
کبیری از شهروندان ساروی خواست تا بمنظور تامین دامهای قربانی ضمن مراجعه به کشتارگاه صنعتی دام این شهرستان و مشاوره از بازرسین بهداشتی دامپزشکی مستقر ، ترجیحاً در روز عید قربان نیز با مراجعه به کشتارگاه دام را بصورت رایگان کشتار و بعد از بازرسی توسط کارشناسان دامپزشکی مورد مصرف قرار دهند. 
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com