آزمایشهای دامپزشکی قزوین درکشتارگاههای طیور حاکی از سلامت مرغهای مصرفی است

 آزمایشهای دامپزشکی قزوین درکشتارگاههای طیور حاکی از سلامت مرغهای مصرفی است
رئیس دامپزشکی شهرستان قزوین گفت:نتایج آزمایشات و پایش های صورت گرفته بر روی لاشه های مرغ عرضه شده از طریق کشتارگاه های سطح شهرستان قزوین از نظر بهداشتی در وضعیت مناسبی قرار دارند.
عیسی غیاث یزدی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین با اشاره به اعلام نتایج آزمایشگاهی و انجام ساعت ها کار کارشناسی جهت تفسیر نتایج اعلام کرد: لاشه های مرغ عرضه شده از طریق کشتارگاه های سطح شهرستان قزوین از نظر بهداشتی مطابق استاندارهای موجود است و هیچگونه آلودگی میکروبی از نظر بیماری های مشترک در آن ها دیده نشده است.
وی با اشاره به نتایج پایش در زمینه محصولات بسته بندی شده در برخی شرکت ها و کشتارگاه ها افزود: امکان آلودگیهای ثانویه در فرآورده های خام دامی در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی در کشتارگاهها وجود دارد وبعضا شاهد ایجاد آلودگی های ثانویه و در نتیجه فساد محصولات قبل از تاریخ انقضا هستیم که با تعیین نمودن نقاط بحرانی توسط کارشناسان این اداره ، نسبت به ارائه تذکرات به مدیران شرکت ها اقدام گردیده است.
این مقام مسئول همچنین گفت: در صورتی که محصولات تولیدی توسط کشتارگاه ها و کارگاه های بسته بندی با استانداردهای موجود انطباق نداشته باشد از فعالیت واحد جلوگیری خواهد شد

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com