معاون وزیر جهاد کشاورزی:
۵۰۰ هزار تن نهاده بین دامداران توزیع می‌شود

۵۰۰ هزار تن نهاده بین دامداران توزیع می‌شود
معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی از توزیع ۵۰۰ هزار تن نهاده شامل جو، ذرت، کنجاله سویا و سبوس بین دامداران عشایری و روستایی خبر داد.
۰
 حسین دماوندی‌نژاد گفت: این میزان نهاده طی روزهای پنجشنبه و جمعه در سامانه بازارگاه قرار‌داده شده است و دامداران روستایی و عشایری می‌توانند از هفته آینده با مراجعه به اتحادیه‌های دامداران و سازمان جهاد استان‌ها نهاده‌های مورد نیازشان را تحویل بگیرند.

وی ادامه داد: قبلا هماهنگی‌های لازم با سازمان جهاد استان‌ها انجام شده و طبق آدرسی که از کارخانه‌های خوراک دام دارند دامداران می‌توانند نسبت به دریافت نهاده مورد نیازشان اقدام کنند. دماوندی‌نژاد خاطرنشان کرد: این نهاده مربوط به تمام دامداران سبک و سنگین روستایی و عشایری خواهد بود. وی در پاسخ به اینکه آیا این میزان نهاده می‌تواند نیاز دامداران روستایی و عشایری را حداقل تا پایان سال تامین کند، توضیح داد: این نهاده بخش زیادی از مشکلات آنها را برطرف خواهد کرد و مشکلی از نظر تامین نخواهند داشت.

این مسئول در ادامه صحبت‌های خود گفت: بخشی از سهمیه دامداران صنعتی نیز روز پنجشنبه در سامانه بازارگاه بارگذاری شده و آن دسته از دامدارانی که در نوبت‌های قبلی موفق به دریافت سهمیه نهاده‌ای خود نشده‌اند می‌توانند برای دریافت آن اقدام کنند.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com