۱۷ هزار و ۴۴۱ تن نهاده دامی در استان همدان توزیع شده است

۱۷ هزار و ۴۴۱ تن نهاده دامی در استان همدان توزیع شده است
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان همدان گفت: امسال از میزان ۴۶ هزار و ۳۲۳ تن نهاده‌های دامی ۱۷ هزار و ۴۴۱ تن نهاده در استان همدان توزیع شده است.
ماشاءالله محمدی در همدان با اشاره به افزایش قیمت نسبی نهاده‌های دامی در ابتدای امسال، اظهار کرد: این افزایش قیمت ناشی از عدم ورود بخش خصوصی بود.‌
وی گفت: با توجه به افزایش نسبی قیمت نهاده‌های دامی در ابتدای سال، به منظور حمایت از دامداران استان همدان نهاده‌های دامی، امر توزیع در دستور کار قرار گرفت.
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان همدان تصریح کرد: امسال حدود 46 هزار و 232 تن نهاده دامی در اختیار شبکه‌های توزیع استانی بین دامداران، مرغداران و تعاونی‌ها و تشکل‌های مرتبط در استان همدان قرار گرفته است.
توزیع 17 هزار و 441 تن نهاده دامی در استان همدان
وی بیان کرد: از مقدار 46 هزار و 323 تن نهاده دامی امسال در استان، حدود 28 هزار و 791 تن به استان‌هایی که در این زمینه اعلام نیاز کرده‌اند ارسال شده است.
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان همدان اظهار کرد: امسال همچنین از میزان 46 هزار و 323 تن نهاده های دامی امسال، 17 هزار و 441 تن نهاده در استان همدان توزیع شده است.
وی با بیان اینکه خرید مرغ را در دستور کار داریم گفت: به منظور حمایت از تولیدکنندگان، مرغداران گوشتی خرید تضمینی مرغ در برنامه است که بر این اساس قیمت خرید هر کیلوگرم مرغ، 6 هزار و 500 تومان است.
ورود 337 تن مرغ در سردخانه‌های استان همدان
محمدی با بیان اینکه قرارداد خرید 400 تن مرغ در استان همدان با تعاونی ها و مرغداران منقعد شده است، افزود: تا این لحظه 337 تن از این میزان وارد سردخانه شده های امور پشتیبانی امور دام استان شده است.
وی در ارتباط با بحث حمایت از دامداران تصریح کرد: در این زمینه علاوه بر توزیع نهاده‌ها به صورت نقد، توزیع مدت‌دار نیز در دستور کاری قرار گرفته تا متقاضیان فاقد سرمایه در گردش نیز بتوانند با ارائه ضمانت نامه بانکی از این موضوع بهره‌مند شده و خرید مورد نظر خود را به انجام برسانند.
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان همدان با بیان اینکه طی روزهای اخیر هزار تن جو نهاده دامی وارد استان همدان شده است، تأکید کرد: هیچگونه مشکل در راستای تأمین و توزیع انواع نهاده های دامی در استان همدان وجود ندارد.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com