۱۰ هزار و ۸۶۱ تن نهاده دامپروری در استان بوشهر توزیع شد

۱۰ هزار و ۸۶۱ تن نهاده دامپروری در استان بوشهر توزیع شد
مدیر شرکت پشتیبانی امور دام استان بوشهر گفت: از ابتدا سال جاری تاکنون ۱۰ هزار و ۸۶۱ تن انواع نهاده‌های و دامپروری در این استان توزیع شده‌است.
مهدی صداقت شعار  افزود: از این میزان نهاده دامپروری توزیع شده ۶ هزار و ۴۹۲ تن ذرت، ۲ هزار و ۳۹۵ تن کنجاله سویا و یکهزار و ۶۶۰ تن جو وارداتی است.
وی بیان کرد: همچنین با هدف تنظیم بازار  ۳۴۴ تن گوشت قرمز منجمد در استان بوشهر توزیع شده است.
صداقت شعار ادامه داد: اکنون وضعیت قیمت فرآورده‎های دامی و بویژه مرغ در استان بوشهر به وضعیت متعادل و با ثباتی رسیده به نحوی که در حال حاضر قیمت مرغ منجمد و گوشت قرمز منجمد وارداتی به ترتیب با هر کیلو ۱۲۵ هزار ریال و ۵۰۰ هزار ریال به مصرف کنندگان عرضه می‏‌شود.
وی گفت: با کمک سازمان جهاد کشاورزی ۲۰ مرغداری غیرفعال استان نیز به چرخه تولید بازگشتند که با افزایش جوجه‌ریزی در ۴۰ روز آینده و افزایش آن در مقایسه با سال گذشته پیش بینی شده در مناسبت‏‌های مهم فرارو از جمله عیدنوروز و ماه مبارک رمضان وضعیت تامین مرغ استان بوشهر در تعادل و ثبات قیمتی باشد.
صداقت شعار عنوان کرد: قیمت هر شانه تخم مرغ در بازار بوشهر به ۲۰۰ تا ۲۱۰ هزار ریال افزایش یافته بود که با رایزنی‏‌های صورت گرفته با یکی ازتولیدکنندگان استان اکنون روزانه یک و نیم تن تخم مرغ به بازار بوشهر تزریق و با قیمت هر شانه ۱۷۰ هزار ریال در فروشگاه‌های شرکت تعاونی‌ روستایی به مصرف کنندگان عرضه می‎شود.
وی افزود: وضعیت ذخایر نهاده‎های دامی استان بوشهر نیز اکنون در بهترین حالت ممکن قرار دارد که این میزان ذخایر نوید بخش ثبات قیمتی و تعادل بازار مرغ استان بوشهر برای ماه‎های آینده است.
صداقت شعار گفت: با فعال شدن انبار سه هزار تنی خلیج فارس ویژه ذخایر نهاده‎های دامی در گناوه دسترسی تولیدکنندگان این منطقه به نهاده‎ها در شمال استان بوشهر تسهیل شده و تحقق این امر برای جنوب این استان نیز در دستور شرکت پشتیبانی امور دام قرار دارد.
مدیر شرکت پشتیبانی امور دام استان بوشهر گفت: در ارتباط با گوشت قرمز نیز براساس سهمیه معیشتی بزودی گوشت منجمد قرمز برای کارمندان و کارگران به میزان پنج کیلوگرم برای هر خانواده توزیع خواهد شد.
صداقت شعار ادامه داد: یک سهمیه گوشت قرمز نیز برای رانندگان لحاظ شده که از طریق فروشگاه‎های زنجیره‌ای کورش توزیع آن اجرایی می‌شود.
 
کلمات کلیدی توزیع نهاده
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com