با تاکید شدید رئیس هیئت مدیره اتحادیه سراسر مرغداران گوشتی کشور مطرح شد
گشنه ماندن صنعت با توزیع قطره چکانی نهاده ها

گشنه ماندن صنعت با توزیع قطره چکانی نهاده ها
محمدرضا اسماعیلی مدیرعامل اتحادیه فرآورده‌های لبنی کشور درباره توافق صنایع لبنی و دامداران مبنی بر افزایش 8 درصد شیرخام اظهار داشت: درحال حاضر اتحادیه‌های لبنی افزیاش قیمت محصولات را با توجه به قدرت خرید مردم به صلاح نمی‌دانند زیرا معتقدند اگر مصرف کننده نباشد کارخانه و دامدار معنایی ندارد .
وی افزود: در واقع تاکنون هیچ توافقی بین اتحادیه لبنی و دامداران مبنی بر افزایش قیمت صورت  نگرفته و از طرفی افزایش مجدد قیمت ها اگر با استقبال بازار همراه نباشد معنایی ندارد زیرا می‌تواند منجربه ضرر و زیان اتحادیه‌ها و دامداران شود.
اسماعیلی در ادامه بیان کرد: لبنیات محصول احتکاری نیست بلکه به روز خریداری و تولید و مصرف می‌شود که عدم حمایت دولت از این صنعت منجر به خطر افتادن امنیت غذایی و بروز مشکلات برای دهک ها پایین جامعه خواهد شد.
مدیرعامل اتحادیه فراورده های لبنی کشورتصریح کرد: درواقع صنایع لبنی زمانی شیر را به نرخ 1440 تومان از دامدار خریداری می‌کنند که بازار و مردم  توان افزایش 20 درصدی قیمت ها را داشته باشد و همواره دولت با تامین منابع باید از آسیب بیش از حد در حق دامدار و مصرف کننده جلوگیری کند.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com