کمک 252 میلیون دلاری دولت کانادا به صنعت کشاورزی

دانلود
جاستین ترودو نخست وزیر کانادا اعلام کرد دولت فدرال در نظر دارد 252 میلیون دلار را به عنوان کمک و جبران خسارت به کشاورزان و دامداران و سایر فعالین در بخش کشاورزی کانادا که به دنبال شیوع کووید 19 دچار ضرر و زیان شدند، اختصاص دهد.

این مبلغ صرف هزینه های زیر خواهد شد:
• 77.5 میلیون دلار برای کارخانجات فراوری به منظور تهیۀ تجهیزات بهداشتی و محافظ برای کارکنان.
• 125 میلیون دلار به دامداران علی الخصوص دامدارانی که به دلیل شیوع کرونا، مجبور به نگهداری حیوانات خود در تعداد بیشتر و مدت طولانی تر هستند.
• 50 میلیون دلار برای برنامۀ تهیۀ غذای مازاد که در آن دولت مقادیر زیادی از تولید مازاد را خریداری و آن را در مناطقی که بحران کمبود مواد غذایی وجود دارد توزیع می کند تا در
عین اینکه مواد غذایی مازاد دور ریخته نشوند تولید کننده هم جبران خسارت خود را بگیرد.
علاوه بر این، دولت کانادا اعلام کرده است که در حال بررسی برای افزایش درآمد تولید کنندگانی است که به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی کار تا 75 درصد کاهش درآمد داشته اند و همچنین شرایط بیمه ای را فراهم کند تا از کسانی که کسب و کار خود را از دست دادند حمایت کند.

تا کنون نیز دولت فدرال کانادا 50 میلیون دلار برای قرنطینۀ کارکنان مزارع و دامداران ؛ 62.5 میلیون دلار در صنعت غذاهای دریایی و بخش فراوری ماهی؛ و 5 میلیارد دلاری که از سوی Farm Credit Canada به صورت وام ارائه داده کمک های مالی داشته است.
وزیر کشاورزی این کشور نیز اذعان داشت کمک های بیشتری از سوی دولت ارائه خواهد شد و دولت در کنار صنعت گران، سهام داران و صاحبان مشاغل خواهد بود تا راه حل های دراز مدت ارائه دهد. وی افزود: "ما عمیقاً وضعیت پر استرس کشاورزان،  دامداران و تولیدکنندگان را در این دورۀ شیوع کرونا درک می کنیم."
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com