کاهش قیمت جوجه یک‌روزه از اواسط بهمن

کاهش قیمت جوجه یک‌روزه از اواسط بهمن
دبیر انجمن تولیدکنندگان زنجیره‌ای گوشت مرغ گفت: هرسال از اواسط دی‌ماه تا ۱۵ بهمن قیمت جوجه یک روزه گران می‌شود بعد از ۱۵ بهمن قیمت جوجه یک‌روزه کاهش پیدا می‌کند و در حال حاضر در مرحله افت قیمت جوجه یک روزه هستیم.
رضا مبصری در گفت‌وگو با میزان، در خصوص وضعیت جوجه یک روزه در بازار، گفت: تقاضا برای جوجه یک روزه قبل از عید افزایش پیدا می‌کند به‌طوری‌که از اواسط دی‌ماه تا ۱۵ بهمن ماه قیمت جوجه یک روزه گران می‌شود.

مبصری در ادامه خاطرنشان کرد: بعد از ۱۵ بهمن ماه قیمت جوجه یک‌روزه کاهش پیدا می‌کند در حال حاضر در مرحله افت قیمت جوجه یک روزه هستیم.

وی درباره  علت کاهش قیمت جوجه یک روزه بعد از ۱۵ بهمن ماه گفت: جوجه ریزی ۱۵ بهمن ماه  به دلیل  گذراندن دوره پرورش ۴۵ روزه، به بازار عید نمی‌رسد به همین منظور قیمت جوجه یک روزه کاهش پیدا می‌کند بنابراین در فاصله بین ۱۵ دی‌ماه تا ۱۵ بهمن ماه حداکثر قیمت جوجه یک‌روزه را در تمام دوره‌های سال داریم.

دبیر انجمن تولیدکنندگان زنجیره‌ای گوشت مرغ با اشاره به وضعیت قیمت جوجه یکروزه در بازار، بیان کرد: بنابراین قیمت جوجه یک روزه بر اساس نژاد و کیفیت از ۳ تا ۸ هزار تومان بوده، ولی نژادهای خارجی جوجه یک روزه بین ۵ تا ۸ هزار تومان است پیش‌بینی ما این بود که قیمت جوجه یک روزه بازهم کاهش پیدا می‌کند.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com