کاهش فروش خوراک طیور در اروپا

کاهش فروش خوراک طیور در اروپا
با افت شدید تولید که در نتیجۀ شیوع کرونا به وجود آمد انتظار می رود که تولیدات خوراک طیور در اروپا به میزان 5.2 درصد در سال 2020 کاهش داشته باشد.
اینها آمار و ارقامی است که توسط "فدراسیون تولیدکنندگان خوراک اروپا" ارائه شده است. طبق اطلاعات این فدراسیون، تقاضا برای خوراک طیور با کاهش چشمگیری مواجه بوده است و در برخی کشورها تولید در مقایسه با سال 2019 تا 10 درصد کاهش داشته است.
در مجموع، برآورد تولیدات خوراک طیور در کشورهای عضو اتحادیۀ اروپا یک کاهش موقت 5.2 درصدی را نشان می دهد که نتیجه ای عکسِ روند مثبت دهۀ گذشته دارد. البته عوامل دیگری نیز بر روی این روند تأثیرگذار بوده اند من جمله واردات فراورده های مرغداری از کشورهای ثالث به اتحادیۀ اروپا که منجر به مازاد کالا و اشباع بازار شد و همچنین شیوع انفولانزای طیور در مرکز و جنوب شرقی اروپا.
در سال 2019 میلادی، تولید خوراک طیور اروپا 0.1 درصد رشد داشت. فدراسیون تولیدکنندگان خوراک اروپا اذعان داشت رشد و توسعۀ علم ژنتیک به منظور سود بیشتر در زمینۀ راندمان خوراک توسعه یافت اما تداوم آن رشد فروش خوراک در سال های آتی را محدود خواهد کرد.
به هر حال، تولیدات خوراک طیور کشورهای اتحادیۀ اروپا همچنان در بخش تولیدات خوراک کامپاند صنعتی اتحادیۀ اروپا پیشگام و پیشتاز است. 
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com