فرماندار زنجان:
چاره ای جز توزیع گوشت قرمز وارداتی نداریم

چاره ای جز توزیع گوشت قرمز وارداتی نداریم
فرماندار زنجان در مورد حل مشکل گرانی گوشت قرمز در زنجان گفت: قیمت گوشت قرمز باید در زنجان به تعادل برسد و برای این مشکل چاره‌ای جز توزیع گوشت‌های وارداتی نداریم.
با اشاره به اینکه قیمت گوشت باید در زنجان به تعادل برسد اظهار کرد: اگر این امر در کوتاه مدت اتفاق نیفتد چاره‌ای جز افزایش واردات گوشت قرمز گرم و منجد نداریم.
وی با اشاره به اینکه توزیع گوشت قرمز و سفید گرم و منجمد در قالب تنظیم بازار در استان زنجان انجام می‌شود بیان کرد: اگر بخواهیم این مشکل را در کوتاه مدت حل کنیم چاره‌ای جز توزیع گوشت وارداتی به قیمت مصوب نداریم.
فرماندار زنجان با اشاره به اینکه به دنبال تکمیل زنجیره گوشت قرمز در استان هستیم بیان کرد: این طرح میان مدت بوده و امکانات برای پروار بندی دام سبک و سنگین در بسیاری از روستاها وجود دارد.
وی خاطر نشان کرد: نیاز به حمایت وجود داشت که از ابتدای سال فراخوان‌های مختلفی انجام شده و تعدادی از متقاضیان برای خرید دام اقدام به دریافت وام کردند که این وام‌ها نیز از توسعه صندوق اشتغال روستاییان تخصیص داده شده است.
عسگری خاطر نشان کرد: برای اجرای این طرح در ابتدا با مقاومت بانکها مواجه بودیم که می‌گفتند ما در استان زنجان مازاد تولید گوشت داریم و دادن تسهیلات برای ایجاد دامداری جدید در اولویت ما نیست.
وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر که زنجیره تولید گوشت قرمز در استان زنجان تکمیل نشده نیاز به تقویت بخش پروار بندی داریم و به این نتیجه رسیدیم و در حال حاضر نیز پرونده‌هایی که در مجموعه کشاورزی تشکیل شده و در اولویت قرار گرفته که بخشی از دامدارانی که نیاز به سرمایه‌ در گردش دارند برای آنها تسهیلات تعلق می‌گیرد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com