پایدارکننده واکسن آشامیدنی طیور ساخته شد

پایدارکننده واکسن آشامیدنی طیور ساخته شد
حققان یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری اردبیل موفق به ساخت داروی محافظ و پایدارکننده واکسن آشامیدنی طیور شدند.
 محافظ و پایدارکننده واکسن‌های آشامیدنی طیور ساخته شده توسط این شرکت دانش‌بنیان، جزو نسل جدید استایبلیزرهای واکسن‌های آشامیدنی طیور است که علاوه بر دارا بودن تمام ویژگی‌ها و مزیت‌های سه نمونه مشابه کشورهای خارجی از جمله آمریکا، آلمان و فرانسه دارای حداقل سه برابر سرعت اثر بیشتر در پایدار کردن شرایط آب برای واکسیناسیون‌های آشامیدنی طیور است که این خود باعث کاهش سه برابری خطای انسانی در واکسیناسیون است. علاوه بر آن PH آب را در محدوده استاندارد واکسیناسیون که همان ۵.۷ است، نگه می‌دارد و همچنین باعث افزایش فشار اسمزی ( Smoze ) و همچنین از بین بردن تمام عناصر تجزیه‌کننده ذرات واکسن از جمله کلر و فلزات سنگین می‌شود.
این محصول نسبت به نمونه‌های مشابه خارجی حداقل ۴۰ درصد هزینه‌های محافظت و پایدارکننده واکسن‌های آشامیدنی صنعت طیور را کاهش می‌دهد و از لحاظ عملکرد برابر با نمونه آمریکایی این محصول و بیشتر از عملکرد نمونه آلمانی و فرانسوی خود است.
بر اساس اعلام وزارت علوم، با تولید انبوه این محصول سالانه از واردات بیش از ۴۰ تن از این محصول به کشور جلوگیری می‌شود و در این حوزه موفق به تولید بومی با قابلیت صادرات منطقه‌ای می‌شویم.
 
نظرات شما
  •  

    مهدی هنرمند گفت : ۹۸/۱۱/۱۰

    باسلام این محصول که فرمودید الان در دسترس میباشد.واز کجا بایستی تهیه کنیم

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com