وضعیت صنعت طیور به شرایط هشدار رسید

وضعیت صنعت طیور به شرایط هشدار رسید
قیمت کف و سقف تخم مرغ با توجه به هزینه های مرغداران، بزودی تعیین و اعلام می شود.
هدایت اصغری،‌ مدیر عامل اتحادیه سراسری مرغداران میهن گفت: نتیجه‌ای که طی جلسه‌ای که روز شنبه بین ما، وزارت صنعت و معدن و وزارت جهاد کشاورزی حاصل شد این بود که ما اطلاعات ریز تولید را به آنان ارائه کنیم و آنها پس از آنالیز این اطلاعات درباره قیمت سقف و کف تخم مرغ تصمیم گیری کنند.  
وی با اشاره به این که اتحادیه میهن اطلاعات مورد نیاز را به دستگاه‌های مربوطه ارائه کرده است افزود: قرار است در جلسه دیگری که مسئولان زمان آن را به ما اعلام می‌کنند در مورد قیمت سقف و کف تخم مرغ تصمیم گیری شود.  
اصغری با اشاره به نابه سامانی و آشفتگی موجود در بازار نهاده‌های دامی تصریح کرد: صنعت طیور به ویژه در بحث مرغ تخم زدا، شرایط بسیار حساس و بحرانی را پشت سر می گذارد.  
به گفته وی در حال حاضر قیمت تمام شده هر کیلو گرم تخم مرغ درب مرغداری 46286 ریال است. 
 
نظرات شما
  •  

    هادی عطارحسینی گفت : ۹۲/۰۷/۲۴

    مگر می توان با این نوسانات قیمت سقف برای مرغ و تخم مرغ تعیین کرد. تنها راه و چاره این کار اینکه قیمت گذاری رو بر اساس قیمت واقعی نهاده که می توانند به دست مرغدار برسانند تعیین کنند نه بر اساس وحم و خیالهای خوشبینانه. در این صورت می شود سقف قیمت تعیین کرد.قیمت کف رو نیز عرضه و تقاضا تعیین می کند .البته اگر با صادرات واردات نخوان قیمت رو کنترول کنند.

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com