وزیر جهاد کشاورزی تمام دستگاه‌ها را برای تنظیم بازار نهاده‌ها به‌خط کرد - سند

وزیر جهاد کشاورزی تمام دستگاه‌ها را برای تنظیم بازار نهاده‌ها به‌خط کرد - سند
با بازگشت مسئولیت تنظیم بازار نهاده‌های دام و طیور (در سطح کلان) به وزارت جهاد کشاورزی، وزیر این وزارتخانه تمام اختیارات خود را به معاونت امور دام سپرد و تمام دستگاه‌های مرتبط از جمله معاونین و مدیران به‌خصوص معاونت توسعه صنایع تبدیلی و کسب‌وکارهای کشاورزی، بانک کشاورزی، شرکت پشتیبانی امور دام کشور، سازمان دامپزشکی، مرکز حراست، مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات و رئیس‌های سازمان جهاد کشاورزی استانها را برای همکاری به‌خط کرد.

متن این حکم به‌شرح زیر است:

بسمه تعالی
جناب آقای مرتضی رضائی
معاون محترم امور تولیدات دامی
سلام علیکم
نظر به اهمیت امنیت غذایی کشور در حوزه تولیدات پروتئینی و نقش توزیع مناسب نهاده‌های دام و طیور در تداوم تولید، به‌موجب این حکم کلیه مسئولیت‌ها، وظایف، برنامه‌ها، نظارت و راهبری سامانه بازارگاه نهاده‌های دامی به جنابعالی واگذار می‌گردد. انتظار می رود در چارچوب سیاست‌‌ها و خط‌‌مشی‌های وزارت متبوع و با بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌های موجود در جهت بهینه‌سازی سامانه مذکور اقدامات لازم را معمول دارید.
کلیه معاونین و مدیران به‌خصوص معاونت توسعه صنایع تبدیلی و کسب‌وکارهای کشاورزی، بانک کشاورزی، شرکت پشتیبانی امور دام کشور، سازمان دامپزشکی، مرکز حراست، مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات و رؤسای محترم سازمان جهاد کشاورزی استانها، موظفند ضمن حداکثر همکاری، کلیه امکانات، پرسنل و زیرساخت‌های مرتبط با این حوزه را زیرنظر آن معاونت در اختیار گذارند. جهت تسهیل در جریان امور لازم است هرگونه وقفه و ناهماهنگی در بخش‌های مختلف به اینجانب گزارش گردد.

بنابراین گزارش عرضه نهاده‌های دامی وارداتی با ارز 4200تومانی به چندبرابر قیمت در بازار آزاد اعتراضاتی گسترده را میان جامعه تولیدکنندگان، مسئولین و رسانه‌ها ایجاد کرده بود به همین منظور مسئولیت تنظیم بازار نهاده‌ها در سطح کلان خود دوباره به وزارت جهاد کشاورزی بازگشت.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com