وزارت اجازه کمبود مرغ در سفره مردم را نخواهد داد

وزارت اجازه کمبود مرغ در سفره مردم را نخواهد داد
تصویر:کاظم خاوازی - وزیر جهادکشاورزی
کاظم خاوازی با بیان اینکه این وزارتخانه اجازه کمبود مرغ و گوشت در سفره مردم را نخواهد داد افزود: با افزایش تولید نهاده‌های دامی قیمت مرغ کاهش پیدا خواهد کرد.
دکتر خاوازی وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه سخنان خود در سفر به استان اردبیل با بیان اینکه افزایش قیمت مرغ کاذب است و هیچ توجیهی ندارد افزود: وزارت جهاد کشاورزی به عنوان مسئول امنیت غذایی کشور به و فور تولید مرغ و گوشت را انجام خواهد داد.
وی با تاکید بر اینکه این وزارتخانه اجازه کمبود مرغ و گوشت در سفره مردم را نخواهد داد افزود: با افزایش تولید نهاده‌های دامی قیمت مرغ کاهش پیدا خواهد کرد که در این زمینه وزارت سمت نیز باید نظارت‌ها را افزایش دهد.
وزیر جهاد کشاورزی تقویت چرخه توزیع نهاده‌های دامی در کشور خبر داد و افزود و بیان کرد‌: در حال حاضر با تقویت چرخه توزیع نهاده‌های دامی در مناطق مختلف کشور شاهد افزایش میزان این نهادها در کشور و به وفور یافته شدن آن هستیم.
وی با اشاره به قیمت گوشت مرغ در بازار اظهار کرد: وزارت جهاد کشاورزی بیشتر در حوزه تولید بهداشت و سلامت و جهش تولید در محصولات کشاورزی فعالیت‌های ویژه‌ای دارد و بنابراین باید در تلاش باشیم تا گوشت مرغ نیز در بازار به وفور یافته شود.
 
نظرات شما
  •  

    فرزاد ابرهیمی گفت : ۹۹/۰۴/۱۰

    جناب خاوازی نهاده به اندازه کافی هست اما متاسفانه کارمندان شما اجازه رسیدن مستقیم آن به تولیدکننده را نمی دهند و با ایجاد رانت با عاملین فروش درصدزیاد آن را وارد بازار آزاد کرده و سهم مرغدار را بصورت قطره چکانی و محدود به دست او می رسانند ، آن هم با هزار منت که بر سر او می گذارند.
    که علاوه بر گرفتن انرژی و انگیزه تولید کننده،باعث رونق روزافزون بازار سیاه این کالا می شود.
    متاسفانه ادارات کشاورزی مملکت ما هم با الگو قرار دادن ادارات قضایی ما ،دچار فساد ذاتی شده و کاملا از کنترل خارج شده اند.
    گواه ادعای بنده هم فقط با گرفتن یک نظرسنجی ساده بصورت تلفنی و رندوم از تعداد کمی دامدار می باشد

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com