واردات گوشت مرغ منطق اقتصادی ندارد

واردات گوشت مرغ منطق اقتصادی ندارد
نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، گفت: واردات گوشت مرغ با ارز ۱۹ هزار تومانی منطق اقتصادی ندارد و قیمت این محصول وارداتی حدود ۲۰ هزار تومان است.
جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی، در خصوص امکان کنترل قیمت گوشت مرغ در بازار با استفاده از واردات، گفت: واردات گوشت مرغ با ارز 19 هزار تومانی منطق اقتصادی ندارد و قیمت این محصول وارداتی حدود 20 هزار تومان است.
نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: به جای صرف ارز دولتی به منظور واردات می‌توان از دامداران حمایت کرد تا نیاز به وارد کردن محصولاتی مانند گوشت مرغ وجود نداشته باشد.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه حمایت از تولیدکنندگان گوشت مرغ و قرمز رونق تولید و اشتغالزایی را به همراه دارد، عنوان کرد: به دلیل مدیریت ناصحیح در وزارت جهاد کشاورزی کشور در مسیر تبدیل شدن به واردکننده گوشت قرمز و گوشت مرغ  حرکت می‌کند.
وی با اشاره به اینکه تنها یکی از ده‌ها راه تنظیم بازار واردات محصولات است، اضافه کرد: می‌توانیم نهاده‌های مورد نیاز را در اختیار دامداران و تولیدکنندگان قرار دهیم تا با افزایش تولید نیاز کشور را با قیمت مناسب تامین کنند.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com